Hei
eli oon käyny salilla säännöllisen epäsäännöllisesti n. 3 kk ja mulla ei aikasemmin ollu oikeestaan mitään ohjelmaa. Tuonki tein täältä löytyneitä esimerkkejä yhdistelemällä. Tavoite on siis saada hieman massaa ja toivottavasti lihaksena. Ruokapuoli on kunnossa eli syön päivässä n. 5-6 kertaa, palautukseen mulla ei ainakaan tällä hetkellä oo mitään maltoa tms. vaan juon pelkän heraprotskun heti treenin jälkeen. Aamulla ja pari tuntia treenin jälkeen paljo hitaita hiilareita ja illalta oon jättäny hiilarit kokonaan pois. Hirveen tarkkaan en kuitenkaan (ainakaan vielä) kaloreita ja p/hh/r suhteita laske.
ma: rinta, hauis, vatsat
ti: lepo
ke: jalat, vatsat ja kyljet
to: lepo
pe: ylä- ja alaselkä, olkapäät, ojentajat
la: lepo
su: lepo
rinta, hauis
lämmittelynä soutu 5 min
penkki 3 x 10
vinopenkki 3 x 10
peck-deck 2-3 x 10
hauiskääntö tangolla 3 x 10
hauis vinopenkissä kp 2 x 10
rannekäännöt(?) 3 x 10
ja loppuun 5 min soutua
Jalat
lämmittelynä 5-15 min pyöräilyä
reiden ojennus 3 x 10
reiden koukistus 3 x 10
prässi 3 x 10
pohkeet istuen 5 x 10
loppuun 5-15 pyöräilyä
selkä, olkapäät ja ojentajat
lämmittelynä soutu 5 min
leuat 3 x 8
alatalja 3 x 10
kulmasoutu kp 3 x 10
kohautukset kp 3 x 12
pystysoutu 3 x 10
loppuun 5 min soutua
Eli olen nyt 3 viikkoa tehnyt tällaista ohjelmaa ja ajattelin jatkaa samantyylisellä vielä ainakin 3 mokomaa lisää. Haluaisin lisätä tuohon kyykyn ja maven mutta en ole keksiny mitä ottaa pois. Selkeesti esim. olkapäiltä puuttuu sarjoja. Myös viparit olis hyvä johonki väliin varmaan saada? Ehdottakaa ja korjailkaa, ammattilaisia kun olette. ;-)
eli oon käyny salilla säännöllisen epäsäännöllisesti n. 3 kk ja mulla ei aikasemmin ollu oikeestaan mitään ohjelmaa. Tuonki tein täältä löytyneitä esimerkkejä yhdistelemällä. Tavoite on siis saada hieman massaa ja toivottavasti lihaksena. Ruokapuoli on kunnossa eli syön päivässä n. 5-6 kertaa, palautukseen mulla ei ainakaan tällä hetkellä oo mitään maltoa tms. vaan juon pelkän heraprotskun heti treenin jälkeen. Aamulla ja pari tuntia treenin jälkeen paljo hitaita hiilareita ja illalta oon jättäny hiilarit kokonaan pois. Hirveen tarkkaan en kuitenkaan (ainakaan vielä) kaloreita ja p/hh/r suhteita laske.
ma: rinta, hauis, vatsat
ti: lepo
ke: jalat, vatsat ja kyljet
to: lepo
pe: ylä- ja alaselkä, olkapäät, ojentajat
la: lepo
su: lepo
rinta, hauis
lämmittelynä soutu 5 min
penkki 3 x 10
vinopenkki 3 x 10
peck-deck 2-3 x 10
hauiskääntö tangolla 3 x 10
hauis vinopenkissä kp 2 x 10
rannekäännöt(?) 3 x 10
ja loppuun 5 min soutua
Jalat
lämmittelynä 5-15 min pyöräilyä
reiden ojennus 3 x 10
reiden koukistus 3 x 10
prässi 3 x 10
pohkeet istuen 5 x 10
loppuun 5-15 pyöräilyä
selkä, olkapäät ja ojentajat
lämmittelynä soutu 5 min
leuat 3 x 8
alatalja 3 x 10
kulmasoutu kp 3 x 10
kohautukset kp 3 x 12
pystysoutu 3 x 10
loppuun 5 min soutua
Eli olen nyt 3 viikkoa tehnyt tällaista ohjelmaa ja ajattelin jatkaa samantyylisellä vielä ainakin 3 mokomaa lisää. Haluaisin lisätä tuohon kyykyn ja maven mutta en ole keksiny mitä ottaa pois. Selkeesti esim. olkapäiltä puuttuu sarjoja. Myös viparit olis hyvä johonki väliin varmaan saada? Ehdottakaa ja korjailkaa, ammattilaisia kun olette. ;-)