Ohjelma käsipainoille?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juuh, elikkä iski bodauskuume ja nytten pitäisi sitten saada jonkinlainen ohjelman tynkä jota voisi tahkota käsipainoilla, joku pari kolme kertaa viikossa varmaan olisi passeli?

taustaa sen verran että taekwon-doa tullut muutama vuosi reenattua (ei niin hirveän aktiivisesti) ja raksalla kesätöissä pari kesää oltu... notta jos joku viisampi osaisi sitten tehdä meikäläiselle ohjelman...niin juu ja taktiset mitat oli ~172cm ja ~60kg....

kannattako ylipäätään mikään kotona pelkillä käsipainoilla pelleily.. kunnon ohjelmaa kunnon ruokailut kunnon levot ja oikea punttisali tai kotiin oikeat vermeet treenauksen harjoitukseen. IMO

no kyllä varmana kannattaa sellane yksinkertainen käsipainoin veivailu kotona, tuskimpa se mitään pelleilyä on. Tuleehan sitä itelläki joskus vedeltyä käsipainoilla himassa. Siitä saa aikaan hyvän treenin, jos kunnolla vetää :) Vaikka kyllä jos kunnon punttisalille pääsisit ni aina parempi...

ecdezi sanoi:
no kyllä varmana kannattaa sellane yksinkertainen käsipainoin veivailu kotona, tuskimpa se mitään pelleilyä on. Tuleehan sitä itelläki joskus vedeltyä käsipainoilla himassa. Siitä saa aikaan hyvän treenin, jos kunnolla vetää :) Vaikka kyllä jos kunnon punttisalille pääsisit ni aina parempi...
Kyllä näin on, käsipainoilla saa hyvän treenin tehtyä jos on painoa tarpeeksi. Kyllähän noilla saa ihan yhtä hyvin tehtyä hauikset ojentajat olkapäät jne. mitä salilla saa. Mutta kyllä silti se kunnon punttisali on ehdottomasti parempi vaihtoehto :)

niin on ja kysymys kuuluukin onko pelkän hauiksen tai ojentajien treenuussa mitään järkeä: ei minusta.. koko kroppaa tasasesti, muttajokainen tietysti tekee miten haluaa ihan vapaasti ;DD

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni käsipainoilla olisi mahdollista tehdä kotona, tai yhtä hyvin salilla, ihan ok treeni. Ei kai sen tarvi pelkkää hauiskääntöä olla, olen kuullut sellaisistakin kuin kyykky käsipainoilla, kulmasoutu käsipainoilla jne. Tietenkin voi olla että nuo mopomiehen painot ei riitä kovin pitkään :)

No, joka tapauksessa olen sen verran noviisi etten halua mitään ohjelmaa tässä levitellä, ettei tule annettua huonoja neuvoja.

JoonasPoro sanoi:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni käsipainoilla olisi mahdollista tehdä kotona, tai yhtä hyvin salilla, ihan ok treeni. Ei kai sen tarvi pelkkää hauiskääntöä olla, olen kuullut sellaisistakin kuin kyykky käsipainoilla, kulmasoutu käsipainoilla jne. Tietenkin voi olla että nuo mopomiehen painot ei riitä kovin pitkään :)

No, joka tapauksessa olen sen verran noviisi etten halua mitään ohjelmaa tässä levitellä, ettei tule annettua huonoja neuvoja.

ehkä täysin aloittelialle muutaman kuukauden voi käsipainot riittää mutta kohta niillä korkeintaan lämmittelee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voihan sitä himassakin reenailla, ja varsinkin harjotella liikkeet oiken, näin on varmaan mukavampi mennä salille kun ei kaikki ole ihan uutta. Ainakin mun mielestä oli.

Ite nyhväsin punnerruksia/vatsoja/käsipainoja kotona varmasti yli puoli vuotta.. voin sanoa jälkeen päin, että paska ku ois ollu jo sen aikaa salilla vääntämässä koko kroppalle liikkeitä. Kehitys ois ollu varmasti 70% suurempaa, heh. Joten salille vaan ni et tuu katumaan / kehitystä huomaa oikealla ruokavaliolla ja levolla hyvinkin nopeasti.. (ainakin maha kasvaa ku hyvin bulkkaat) :D

JoonasPoro sanoi:

Ihan oikeassa olet, mutta ei tähän koko kropan treenaamiseen enää mitään 20 kilon hanttelit riitä. Eli syytä sitten hommata kunnon käsipainosetti jos meinaa niillä tosissaan treenata.

Eikä se treeni mitenkään hukkaan mene, vaikka pienemmillä painoilla kotona hinkkaisikin, mutta eipä sitä kannata sitten mitään suurensuuria tuloksiakaan ootella. Joten salille vaan heti kun mahdollista tai sitten oikeasti kunnolliset punttivehkeet sinne kotiin jos siihen tilojen puolesta mahdollisuus on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom