Ohjelma jälleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ennen treenasin 4-jakosella:
1.rinta, hauis
2.jalat
3.olkapäät, ojentajat
4.selkä

Nyt kuitenkin tuntuu ettei oikeen millään viitsi mennä sinne salille 4 kertaa viikossa, joten ajattelin vaihtaa 3-jakoseen:

ma:lepo

ti:lepo

ke:olkapäät, kädet
-kapea penkki 2x6
-viparit sivulle 3x10-12
-viparit taakse 3x10-12
-ranskalainen punnerrus 2x8-10
-push down 2x10-12
-hauiskääntö tangolla 3x10-12
-hauiskääntö kp:illa 3x10-12

to:jalat
-kyykky 2x6
-prässi 3x10
-reiden ojennus 3x10-12
-SJMAVE 3x8-10
-reiden koukistus 3x10-12
-pohkeet seisten 2x10-15
-pohkeet istuen 2x10-15

pe:lepo

la:lepo

su:rinta, selkä
-penkki 2x6
-vinopenkki kp:illa 3x10-12
-viparit selällään 3x10-12
-MAVE 2x6
-ylätalja 3x10-12
-alatalja 3x10-12
-kulmasoutu kp:lla 3x10-12

Joudun valitettavasti menemään salille perättäisinä päivinä, vaikka on 3-jakonen. Noi vaan on parhaimmat päivät. Pystypunnerruksen ajattelin jättää pois, sillä mulla on etuolkapäät rintatreenin jälkeen aivan paskana ja joskus on tuntunut olkapäitä tehdessä, että etuolkapäät ei olis vielä ihan palautunut. Joo tiedän ohjelmassani on sekä MAVE ja SJMAVE, mutta uskon että palaudun kunnolla. MAVEssa saattaa olla jalat ehkä vähän paskana, mutta se ei oikeastaan haittaa niin paljon, alaselkä on suurin ongelma, mutta se tuntuu palautuvan hyvin. Nimittäin jos haluan takareisiä treenata kunnolla niin on pakko olla ohjelmassa SJMAVE, mutta haluaisin myös nostaa normaalin MAVEn tulosta. Miltäs näyttää kokeneempien mielestä? Salilla käyntiä takana vasta n. 5kk.

Viimeksi muokattu:
keskiviikkona otat varmaankin kapean penan siksi ekaks, koska haluat panostaa penkkiin, mutta olkapäät heti penan jälkeen, koska niitä muuten ei jaksaisi tehdä, jos on vetänyt kaikki ojentaja liikkeet?

Näyttää kyllä mun silmään loistavalta ohjelmalta, tietoa kaverilla löytyy.

Ite laittaisin pohkeille ehkä enemmän rankaisua, mutta tuo varmasti toimii sulla, jos on tähänkin asti toiminu.

hernekeppi sanoi:
keskiviikkona otat varmaankin kapean penan siksi ekaks, koska haluat panostaa penkkiin, mutta olkapäät heti penan jälkeen, koska niitä muuten ei jaksaisi tehdä, jos on vetänyt kaikki ojentaja liikkeet?

Täsmälleen näin.

hernekeppi sanoi:
Ite laittaisin pohkeille ehkä enemmän rankaisua, mutta tuo varmasti toimii sulla, jos on tähänkin asti toiminu.

Joo no nää sarjamääräthän ei myöskään oo mitään kiveen hakattuja, että myös vähän fiiliksen mukaan. Ja mulla on jalkageenit. Pohkeet tuntuu kasvavan aika vähäisellä rääkillä.

Angel of Death sanoi:
Joo no nää sarjamääräthän ei myöskään oo mitään kiveen hakattuja, että myös vähän fiiliksen mukaan. Ja mulla on jalkageenit. Pohkeet tuntuu kasvavan aika vähäisellä rääkillä.

Joo tämä on kyllä täysin totta.Jos on vielä jalkageenitkin, niin varmasti toimii, että vedetään vähän fiiliksen mukaan, joskus enemmän, joskus vähän vähemmän, kunhan hyvät tuntumat ja pumpit saa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom