Ohjelma jäkispelaajalle, kiitos.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Knish
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen käynyt noin puoli vuotta salilla 4-5 kertaa viikossa ja nyt haluaisin tietää minkälaista "ohjelman tynkää" kannattaisi jatkossa toteuttaa, kun jääkiekkokausi alkoi? Saleillut olen siis viime tammikuusta asti, mutta aloitin nyt syksyllä kiekon pelaamisen pienen "välivuoden" jälkeen.

Miten siis( ja millaista saliohjelmaa) kannattaisi lähteä toteuttamaan "karsittua" reeniä salilla, kun on harjoitukset 2kertaa viikossa + peli?
Proteiinia syödään/juodaan, kysymys lähinnä siitä "jääkiekkoilijan" ohjelmasta.
Kun en haluaisi kokonaan saleiluakaan lopettaa. Onko jollain jotain hyviä vinkkejä???

(Ennen oli 4-jakonen eli rinta/hauis, jalat, ojentajat/olkapäät, selkä)

Varmaan valmentajalla vois olla tietoa, tai sitten ottaa suoraan yhteyttä johonkin liiga joukkueen fysiikkakoutsiin, varmaan neuvovat mielellään.

Mutta itse tekisin varmaan pari kertaa viikossa perusjuttuja:

ekaan reeniiin:
Etukyykky/kyykky 3-6 sarjaa
Rinnalleveto 3 sarjaa
Pohkeet 3-5 sarjaa
Vatsa muutama sarja, toistot alle 20

toiseen:
Rinta 3-5 sarjaa
Selkä, lähinnä yläselkä 3-5 sarjaa
Kädet 3-5 sarjaa hauiksille + 3-5 ojentajille

Ei mitään hyydytyksiä vaan yrität pitää liikkuvuuden ja nopeuden kunnossa voimatasojen mielellään noustessa, kyykyissä 3-6 toiston kovempia sarjoja ja rinnalleveto mahdollisimman räjähtävästi sellasella 50-60% painolla maksimista.

Tollasta tuli mieleen, varmaan löytyy hirveesti parannettavaa mutta on toi parempi kun joku body-ohjelma ainakin tähän tarkotukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom