Ohjelma bodytreeniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä ajattelin aloittaa bodytreenin.Tämmöstä ajattelin.Sanokaa jos menee pahasti mettään.Kyykyt aattelin jättää pois ohjelmasta kun nehän vissiin leventää lantiota ja sitähän en kaipaa.

MA: Rinta & Hauis

Penkki:3x10
Vinopenkki käsip:3x10
Flyers:3x12
Hauis tangolla:3x10
Yhden käden scott:3x10
Hauiskääntö myötäotteella:3x10

TI: Jalat & vatsat

Prässi:3x10
SJMV:2x8
Ojennus:4x12
Koukistus:4x12
Hack-Pohje:3x12
Pohje istuen:2x12
Vatsa rutistus:4x15
Jalkojen nostot:2x20

TO: Olkapäät&Ojentajat

Pystypun. käsip:3x10
VIparit sivulle:3x12
Viparit eteen:3x12
Viparit taakse:3x12
Olankohautus:3x10
Kapea penkki:3x10
Ransk. pun. maaten:3x12
Yhden käden ojennus taljassa:3x12

Pe:Selkä & Kyljet

Alatalja:3x10
Kulmasoutu:3x10
Ylätalja eteen:3x10
Kylkitaivutus:3x15
Kylkikierto:2x50

Hyvältä näyttää mun silmään.Hauiksilla on ehkä vähän liikaa sarjajo,mutta tee nuin vaan jos tuntuu hyvältä.Itellä riittää hauiksille 6 sarjaa ja niillä saa jo todella kovan pumpin,jos vääntää täysillä.
Kyllä mielestäni kyykyn voi ottaa mukaan,sillä näyttääpä nuo monet kehonrakentajatkin tekevän sitä!
Viparit eteen ei ole välttämätön,sillä etuolkapäät saavat muutenkin rasitusta hyvin.
Ja ei muutaku treenaamaan!:D

Mistä tuulesta sä sen ajatuksen olet temmannut, että kyykky leventää lantiota? Tokihan se vahvistaa kaikkia keskivartalon tukilihaksia, mutta sitten kasvatetaan vaan isompi yläselkä, eikö? Itse perustan jalkatreenini kyykylle ja muut liikkeet teen vain hyvän pumpin saadakseni.

edit: Miksi teet sitten SJMV:ta? Kun sekin vahvistaa keskivartalon tukilihaksia ja näin ollen "leventää" lantiota? :)

Tee sitä kyykkyä vaan huoletta, vaikkapa prässin kanssa vuoron perään. Muuten näytti ihan hyvältä toi sun ohjelma. Ehkä kuitenkin olkapäiltä heivaisin noi viparit eteen pois, taikka sitten pudottasin kaikkien vipareiden sarjoista yhdet pois.

Mielestäni kyykky on paras liike jaloille ja se pitäisi olla jalkatreenin runkona.
Ja samaa mieltä Timba79:n kanssa, että olkapäille on tuossa hieman liikaa.

Joo no otan viparit eteen pois.Oon tehny etu- ja takakyykkyä ennen mutta aattelin että jos se ei oo niin tärkeetä bodytreenissä.Mut taidanpa ottaa sitte ne kyykyt tohonki.Jätän kyllä sitten prässin kokonaan pois kun teen etu- ja takakyykyn.Eikö kannattais sit siirtää SJMV selkäpäivälle?Ja selkäpäivälle pistän vielä pari sarjaa leuanvetoa.

Mun silmään ihan hyvännäköinen ohjelma, mutta teetkö siis vuoron perään liikkeen etureisiä ja sitten takareisiä? Vai onko liikkeet vaan tuossa sekaisin? Itse myös siirtäisin olankohautukset selkäpäivälle.

SJMV ottaa eniten takareisistä vaikka selkä joutuukin siinä aika koville. Kannattaa pitää ihan siellä jalkapäivässä.

edit:Enemmän nuo kylkiliikeet sitä lantiota leventävät kun kyykky.

Noi on tossa sekasin.Eli ei suoritus järjestyksessä.Tuntuis kyllä et tulee aika rankka jalka treeni kun on 4 kovaa kyykky sarjaa, 2 kovaa sjmv:tä ja sitten viel 4 sarjaa ojennuksia ja 4 sarjaa koukistuksia.Mitkä toistot olis sopivia kyykyissä?Oon jonkin aikaa tehny kyykyssä Miken 2x6 systeemiä.Onko 6 toistoa per sarja liian vähän lihaksen hankinnan kannalta?
Kiitoksia vaan vinkkejä antaneille.

Kokeilet miltä tuo 4 sarjaa kyykkyä tuntuu, mutta kolmekin riittää aivan hyvin. Voithan myös vähennellä sarjoja noista ojennuksista ja koukistuksista jos tuntuu ettet jaksa. Toistot voisi olla siinä 6-12 välissä, kyllä 6 toistoakin jo lihasmassaa kasvattaa.
Muuten ohjelma näyttää ihan hyvälle, selälle ottaisin vielä vaikka 2 sarjaa ylätaljaa v-kahvalla loppuun, niin saisi latsit kunnolla tukkoon..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic:
mutta koska sut Quadzilla mahdetaan nähdä lavalla? :) Näyttää sulle olevan todella hyvin lihaa siunaantunut ja muutenkin oikein mallikas fysiikka, ainakin meikäläisen silmään. :thumbs: Vai mahdatkohan jo olla kipuamassa sinne lavalle, kenties jo lähiaikoina? ;)

coke- sanoi:
:offtopic:
mutta koska sut Quadzilla mahdetaan nähdä lavalla? :) Näyttää sulle olevan todella hyvin lihaa siunaantunut ja muutenkin oikein mallikas fysiikka, ainakin meikäläisen silmään. :thumbs: Vai mahdatkohan jo olla kipuamassa sinne lavalle, kenties jo lähiaikoina? ;)
V.I.P. -jäsenenä tietäisit jo tämänkin. ;)
Antaa herran silti itse kertoa tänne mitä meinaa.

Kyykky leventää lantiota=leuan veto pidentää käsiä!! :anssi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom