- Ikä
- 35
Harrastan tällä hetkellä karatea ja han moo doa ja nyt on alkanut salilla käynti kiinnostaa. Olisin erittäin kiitollinen, jos neuvoisitte tälläiselle aloittelijalle hyvän ohjelman.
Harjoitukset ovat tällä hetkellä
karate: ti klo 18.00-20.30 ja to klo 18.30-20.00
han moo do: ti klo 18.00-20.30 ja to klo 18.00-20.30
Menevät sen verran ristiin, että joudun aina vuorotella kumpaan menen.
Eli periaatteessa maanantai, keskiviikko, perjantai ja viikonloppu olisivat vapaita, mutta olen ajatellut jos uhraisin vain 2 päivää viikossa salilla käyntiin.
Kotoa löytyy 2kg:n käsipainot( ), 5kg:n käsipainot ja sellaiset säädettävät, joissa tanko painaa n.800g ja kilon painoisia levyjä on 8.
Tavoitteena minulla on, että saisin jonkin verran lisää massaa, voimaa ja kestävyyttä. Kestävyys taitaa olla lajeja ajatellen tärkeintä, kun hmd:ssä kuljen kisoissakin?
Sali jossa kulkisin on aika vanha ja sieltä löytyy peruslaitteistoa mm. penkki, dippiteline, kyykkyteline, vinopenkki, jalkaprässi ym.
Niin ja kuinka näin nuoren (14v(24. päivä 15v :kippis1: )) kannattaa treenata?
Harjoitukset ovat tällä hetkellä
karate: ti klo 18.00-20.30 ja to klo 18.30-20.00
han moo do: ti klo 18.00-20.30 ja to klo 18.00-20.30
Menevät sen verran ristiin, että joudun aina vuorotella kumpaan menen.
Eli periaatteessa maanantai, keskiviikko, perjantai ja viikonloppu olisivat vapaita, mutta olen ajatellut jos uhraisin vain 2 päivää viikossa salilla käyntiin.
Kotoa löytyy 2kg:n käsipainot( ), 5kg:n käsipainot ja sellaiset säädettävät, joissa tanko painaa n.800g ja kilon painoisia levyjä on 8.
Tavoitteena minulla on, että saisin jonkin verran lisää massaa, voimaa ja kestävyyttä. Kestävyys taitaa olla lajeja ajatellen tärkeintä, kun hmd:ssä kuljen kisoissakin?
Sali jossa kulkisin on aika vanha ja sieltä löytyy peruslaitteistoa mm. penkki, dippiteline, kyykkyteline, vinopenkki, jalkaprässi ym.
Niin ja kuinka näin nuoren (14v(24. päivä 15v :kippis1: )) kannattaa treenata?