Ohjelma 16-vuotiaalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve. Olen tässä nyt jonkun aikaa käynyt salilla. Mutta tiettyä järjestälmällisyyttä ei ole mitä haluaisin , sen takia kunnon ohjelma mitä noudattaa olisi hyvä. Tähän asti olen aloittanut treenit vatsa- ja selkälihaksilla ja siitä siirtynyt käsiin , jalkoja en pysty rasitusvammojen takia tehdä. Yläkroppaa olen reenannut ojentajia , ylätaljaa , penkkiä , hauista ja myös joitain liikkeitä joiden nimiä en tiedä. Salilla olen käynyt 2-4 kertaa viikossa. ajat eivät voi olla säännölliset koska harrastan jalkapalloa ja siellä voi reenipäivät vaihdella. Jos joku jaksaisi tehdä hyvän ohjelman millä saisin yläkroppaan lihasta niin olisin todella kiitollinen. Mitat ovat 172/60. Ja treenipäiviä pystyisin pitämään aina kun ei ole jalkapalloa , eli noin 4 kertaa viikossa

Elikkä jalat on siis pois joten, sanoisin et 2-jakonen ois hyvä!
esim.
Ma: Rinta,Olkapäät ja Ojentajat
Ti: Selkä ja hauis
To:Sama kun ma
La:Sama kun ti

Aina joka toinen kerta samat reenattavat lihakset! reeni päivät ovat vain heittoja! TSEMPPIÄ REENEIHIN!!

edit: vatsoja voit rykii aina reenien loppuu!

jalkoja en pysty rasitusvammojen takia tehdä. harrastan jalkapalloa

Uskoisin kyllä että pystyisit tekeen jalkoja esim. pohkeita voit pumppailla käsipainot kädessä ja sitten nouset varpaille. Reisiä vaikka askelkyykyillä samanlaisti käsipainot käsissä, takareisille kevyet painot tankoon ja sjmv:tä... Kyllä jalkapallon luulisi enemmän ottavan rasitusvammojen päälle koska siinä tulee iskuja ja hyppimistä...:kippis1:

Uskoisin kyllä että pystyisit tekeen jalkoja esim. pohkeita voit pumppailla käsipainot kädessä ja sitten nouset varpaille. Reisiä vaikka askelkyykyillä samanlaisti käsipainot käsissä, takareisille kevyet painot tankoon ja sjmv:tä... Kyllä jalkapallon luulisi enemmän ottavan rasitusvammojen päälle koska siinä tulee iskuja ja hyppimistä...:kippis1:
Juu no lähinnä ne rasittuu niissä reeneis niin paljon , ettei salil sit viittis vetää niitä paljoo

Se rasitus on vähän erilaist ku salitreenin.
Sähän tiedät tästä vammasta paljon? Jaksais jankata tästä eneempää , sanonpahan vaa et jos on esim ma futis reenit ja sit tiistaina vapaa niin arvaas kuinka helvetin kipeät sit on keskiviikkona kun vedän esim jalkaprässiä.

Jos sun jalat on niin helvetin kipeet aina treenien jälkeen!! nii lopeta koko futis tai pidä niin pitkää taukoo et jalat alkaa olee kunnossa! mut luulen vaik pitäisit taukoo nii ne kipeytyy taas kun alotat nii vähän ajan päästä!!! mä lopettaisin koko futiksen jos ei paikat kestä!

ps.Mä oon lopettanu itekin futiksen 2 vuotta sitten,nilkat ei tykänny ja polvet paskana, lonkka leikattii ja muuta kivaa!!

Jos haluat oikeasti että sun punttitreeneistä ois hyötyä myös fudiksessa eikä vaan siinä rantakunnossa, niin jalkojen treenaaminen on ihan perusedellytys. Aina ei tartte treenata samalla tavalla (eli esim 3-4 sarjaa ja toistoja niin paljon kuin menee), vaan ottaa esim muutaman sarjan (2-3) eri liikkeitä (liikkeitä vaikka kanssa 2-3, rinnalleveto, etukyykky, askelkyykky jne) eikä hevostele painojen kanssa..

Eihän siitä tulekkaan mitään, että jalat treenaa jumiin pari kertaa viikossa ja siihen treenit päälle. Pää mukana treenatessa niin voi hyvin tehdä ne koivet samalla! Tsemiä treeneihin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom