Ohjeita kokeneilta kiitos

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve

Olen tässä hiljattain aloittanut saliharjoittelun ja tuloksiakin olen jonkin verran saanut. Lihasmassan kasvattaminen on tuottanut hankaluuksia. Mielestäni syön riittävästi, mutta ruoka ja reeni ei tunnu tarttuvan. Olisiko jollakin kokeneella vastauksia näihin pulmiin.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kerrotko ikäsi, painosi ja pituutesi, millaista saliohjelmaa käytät, mitä muuta kuuluu päiviesi aktiviteetteihin, ja yksityiskohtaisen ruokavaliosi

Terve

Olen tässä hiljattain aloittanut saliharjoittelun ja tuloksiakin olen jonkin verran saanut. Lihasmassan kasvattaminen on tuottanut hankaluuksia. Mielestäni syön riittävästi, mutta ruoka ja reeni ei tunnu tarttuvan. Olisiko jollakin kokeneella vastauksia näihin pulmiin.

Jos paino ei nouse, et syö riittävästi.

Asia ei siis ole mielipidekysymys mutta siitä tehdään usein sellainen, mikä on yleinen syy kehittymättömyyteen ja näilläkin annetuilla tiedoilla paras valistunut arvaus.

Miksi oletat saavasi kaiken valmiiksi pureskeltuna? Pakkotoisto on jo nyt täynnä ilmaista ja helposti sovellettavaa tietoa. Lue vaikka aloittelijoiden osion stickyt läpi...

Olen 18 pituus 175cm paino 65kg ohjelmani on nelijakoinen ja käyn neljästi salilla viikossa. Pelaan jääkiekkoa kolmesti viikossa ja loppu aika kuluukin opiskellessa. Päivässä syön n. 3 lämmintä ateriaa ja aamu-, ilta-, ja välipalat siihen päälle.

Jos paino ei nouse, et syö riittävästi.

Asia ei siis ole mielipidekysymys mutta siitä tehdään usein sellainen, mikä on yleinen syy kehittymättömyyteen ja näilläkin annetuilla tiedoilla paras valistunut arvaus.

Olen 18 pituus 175cm paino 65kg ohjelmani on nelijakoinen ja käyn neljästi salilla viikossa. Pelaan jääkiekkoa kolmesti viikossa ja loppu aika kuluukin opiskellessa. Päivässä syön n. 3 lämmintä ateriaa ja aamu-, ilta-, ja välipalat siihen päälle.

Kuten oletettua, et syö riittävästi ja se on este lihasmassan kehittymiselle. Aterioiden määrä ja niiden lämpötila on epäoleellista. Lisää ruokaa niin paljon että paino nousee noin kilon kuukaudessa.

2- tai 1-jakoinen treeni olisi parempi valinta mutta ei projekti siihen kaadu, kunhan ruokaa tulee tarpeeksi.

Back
Ylös Bottom