Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
5 päivää kotona ja ulkona aivan täydellinen keli... Soitto lekuriin ja määrättiin viel 3 päivää varuiks lisää... On kyllä uuvuttava (in)flunssa. Noh on tä nyt pari päivää parantunut jo noin 15% päivässä vauhdilla, niin ehkä tuon kolmen jälkeen pitäis olla valmis töihin. Vaan kysymys mikä oikeasti itseäni kiinnostaa, millon valmis salille.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Onko ketjun bensalenkkareilla kokemuksia onko mikään keskieuroopan kitka semmonen että uskaltaisi ajaa kotomaan talvessa?

ei ole: kokemusta
tuskin: on semmoisia joilla Tedän pitää selvillä kelillä kun kelillä

Minulla kunneinole ollut 225 leveämpiä ikinä
ja nekin oli nordikkimallia

Tiedän entuudelta sen kolme nimimerkkiä kun tulee sanoo että ehdottomasti! Koskaan ei kitkasta pois, ja sitten on se toinen leiri... T: se toinen leiri.

ei ole: kokemusta
tuskin: on semmoisia joilla Tedän pitää selvillä kelillä kun kelillä

Minulla kunneinole ollut 225 leveämpiä ikinä
ja nekin oli nordikkimallia
Niin nyt siis kysellään tunnetusti paskoista vähiten paskaa vaihtoehtoa jos/kun nasta tai nordikkikitkavaihtoehtoa: eijjole.

Miksi pitää olla keuroopan kitka? Ja ne pelkät M&S kitkat ovat meillä nykyään laittomat talvirenkaina.
Koska muita vaihtoehtoja eijjole.

Jos löydätte nastan tai pohjolan kitkan koossa 295/30r20 niin kertokaa ihmeessä. Miselini on tehny nastaa tuossa koossa vuonna -20, mutta lopettanu sen tekemisen vähäisen kysynnän vuoksi..

e: saisko 275/30 kumin 11" vanteelle?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Koska muita vaihtoehtoja eijjole.

Jos löydätte nastan tai pohjolan kitkan koossa 295/30r20 niin kertokaa ihmeessä. Miselini on tehny nastaa tuossa koossa vuonna -20, mutta lopettanu sen tekemisen vähäisen kysynnän vuoksi..

e: saisko 275/30 kumin 11" vanteelle?
Mulla on aika lähellä Michelin kitka, 285/35r20 (taka-akselilla). Eipä sua tosin auta :giggle:

Ostit sitten Taycanin?

Kamera on avattu.

Pohjois-Savoon voisi laittaa semmosen majavakameran...

Joo älkää miettikö.

Seinäjoelle norppakamera. Siitä voisi käydä katsomassa pötköttääkö sohvalla. Olisi menestys varmasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom