Ehdin jo miettiä että laukooko kukaan tästä kaken syötöstä maalia.Ehdit ensin...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdin jo miettiä että laukooko kukaan tästä kaken syötöstä maalia.Ehdit ensin...![]()
Entäpä oluvet?Brysselistä haettu 3kg suklaata, nyt junalla damiin.
Sepä oliskin hieno. Pikainen kuukle ei tuottanut tulosta, olisi varmaan itse virkattava.Missäs se runnerin alle tarkoitetun tallimaton kuva viipyy?
Millos saahaan mm-ralli takasin ilmaiskanaville? Koska tulee Lego-masterssia tai Aussien Mastercheffiä?On muuten tuolla MTV:n ilmaiskanavilla leffojen laatu parantunut ihan selvästi ku lafka myytiin Norjaan. Ilmeisesti heillä huomattavasti laadukkaampi katalogi nykyään.
Entä Miami Vice. Ja MacGyver.Millos saahaan mm-ralli takasin ilmaiskanaville? Koska tulee Lego-masterssia tai Aussien Mastercheffiä?
Telkkari ollu tänä vuonna päällä pari kertaa, ku junnu on pelannu konsolilla...
Tänään nähty ensimmäinen hyttynen, kimalainen ja perhonen. Kärpäsiä jo viime viikolla. Kyllä se kesä vaan tekee tuloaan.
Ehdin jo miettiä että laukooko kukaan tästä kaken syötöstä maalia.
Bonanza.Entä Miami Vice. Ja MacGyver.
Olen tämän varmaan kertonutkin, kun kerran menin kaverini luo teettämään yhtä rengashommaa. Hän totesi että "eihän tässä mene kuin yksi kullin luikaus" johon puolisonsa totesi notta nyt sitten kellotetaan tämä luikaus. Se oli jotain 14min tai 17min tjsp.Ensireaktio oli kyllä vahvasti tarttua kiinni tilaisuuteen, mutta oli jo ehditty kommentoimaan.
Wanha perinteinen sanonta "ei tässä mene kuin yksi kullin luikaus" pohjautuu väkevästi todellisuuteen.
NegativeEntäpä oluvet?
Yllytä nyt hullua kun mun pitää muutenkin vaihtaa autoa
Minäkin näin tänään kotkan ja kärpäsen.Tänään nähty ensimmäinen hyttynen, kimalainen ja perhonen. Kärpäsiä jo viime viikolla. Kyllä se kesä vaan tekee tuloaan.
Puiston penkillä joku istui gambina pullon kanssa, ja laiturilla oli paljon janoista kansaa. Alkaa kaupunki heräämään.Minäkin näin tänään kotkan ja kärpäsen.