Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Tämä olis ollu. Mutta nuo värit.

Onko niin, että muut merkit laittaa edullisemmat osat, mutta kalliit maalit. Canyon kalliimmat osat, mutta ostaa halvimmat jämämaalit.

edit. Oli todella hyvä ajaa! Vertailupohjana 10 vuoden ajo 600e crescentillä ja koeajopyörähdys edellämainittujen merkkien alumiini ja hiilikuituversioilla, niin mekaanisilla kuin tsähkövaihteilla.

Teippi pintaan, ja väri on just sellainen minkä haluaa.

tai
85FCAA66CE68C10775CE67AA9FDFDD4B85C59F4A.at-color-spraymaali-kiiltava-valkoinen-400ml-60-9409.webp

#hehe

Suhteilla se työmaailma valitettavasti pyörii paljon jatkossakin. On aina edullista tuntea joku, joka tuntee jonkun, joka... niin. Minä sain viimeisimmän "kiinnostaisiko sua"-kyselyn tatamilla vääntäessä.

Mutta ne suhteet ja verkostot eivät tule itsestään. Tietysti mitä nuorempi on sitä enemmän se nojaa esim. oman vanhemman suhteisiin ja vaikutusmahdollisuuksiin, mutta harvassa on ne tilanteet, että oma vaikutusmahdollisuus olisi pyöreä nolla. Se kannattaa sisäistää jo varhain ja miettiä ennemminkin sitä, että miten jonkun asian saa mahdolliseksi kuin samantien todeta, että ei onnistu, kun mutsi ei mulle duunipaikkaa saa järjestettyä.
Suhteillapa hyvinkin ja minusta se ei edes ole valitettavaa. Olen sanonut omille lapsille että tärkeintä on että hommaat yhden tutkinnon. Sen jälkeen on paljon enemmän kiinni siitä sun verkostosta. Tottakai sellainen henkilö joka kykenee verkostoitumaan ja käyttämään kontakteja hyödyksi on työntekijänä arvokkaampi kuin laput silmillä "omaa juttuaan" puurtava.

Enkä nyt tässä yhteydessä todellakaan tarkoita mitään LinkedIn ringissä runkkaus -verkostoa.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Alkkoholi 25,5% ALV
Ruokapuoli 14% ALV

Eli 3500*0,255

kai ny enee?

kai ny enee?

0,3*3500 sitten, tosin ALV noussut jutun jälkeen eli oisko sitte noin 0,315*3500

Jos tuokin versio torppaa suolen toimintaa, niin sitten menisi varmaan ummetuskin entistä pahemmaksi 🤔 Ummetukseen syön Constella nimistä pilleriä. Kipuun tklkr määräsi 3x1000mg parasetamolia. Minulla on jostain sellainen käsitys, ettei se oikein tehokkaasti vaikuttaisi suolistokipuihin, mutta käyn nyt tänään apteekissa nekin ostamassa. Ennen oli Litalgin-niminen valmiste, mutta sitä ei enää myydä.

Viimeisimmän laskuni mukaan syön tällä hetkellä päivässä yhteensä kymmentä eri lääkettä. Hämmästyttävää huomioiden se, että olen täysin terve!

😏
Kannattais ehkä alkaa syömään lihaa.

Onko niin, että muut merkit laittaa edullisemmat osat, mutta kalliit maalit. Canyon kalliimmat osat, mutta ostaa halvimmat jämämaalit.
Gravelihommassa omasta mielestä tällä hetkellä ehdottomasti paras hinta/laatusuhde:

Kuiturunko sekä erittäin hyvät komponentit tavalliseen aktiivikäyttöön. Ja bonarina myös kuitukiekot, joita en ole kyllä nähnyt yhdessäkään toisessa alle 3000 euron gravelissa vakiona.

Suhteillapa hyvinkin ja minusta se ei edes ole valitettavaa. Olen sanonut omille lapsille että tärkeintä on että hommaat yhden tutkinnon. Sen jälkeen on paljon enemmän kiinni siitä sun verkostosta. Tottakai sellainen henkilö joka kykenee verkostoitumaan ja käyttämään kontakteja hyödyksi on työntekijänä arvokkaampi kuin laput silmillä "omaa juttuaan" puurtava.

Enkä nyt tässä yhteydessä todellakaan tarkoita mitään LinkedIn ringissä runkkaus -verkostoa.

Valitettavasti ehkä tässä kohtaa vain siksi, että ymmärrän toki, että osa lähtee takamatkalta sen verkoston luomisessa. Mutta olisihan se kääntäen vähän kummallista, jos suhteet eivät vaikuttaisi tässä, kun ne vaikuttaa kaikessa muussakin. Ostat sitä leipää, jota kaveri suositteli ja matkustat kaupunkiin, josta olet lukenut paljon hyvää. Toisaalta varmaan jätät kauppaan sen eineslihapullan, josta useampi tuttusi kertoi saaneensa ruokamyrkytyksen jne. Olennaista on nimenomaan tuo, mitä mainitset, että paljon on kiinni omasta verkostosta ja sitä verkostoa pitää aktiivisesti lähteä tekemään. Toisille se on luontaisesti paljon helpompaa ja sitten kaltaiseni introvertit pökkelöt joutuvat paiskimaan tietoisesti vähän enemmän hommia.

Näistä linkkarin haippauksista olen samaa mieltä. Toimiva verkosto ei perustu länkyttämiseen ja virtuaaliseen selkääntaputteluun. Mutta siihen kyllä, että "tuntisitko jonkun, joka osaa/pystyy/tietää..."-kysymykseen pystyy itsekin yleensä takataskusta jonkun kaivamaan. :giggle: Siten on mullakin tän hetken tiimissä todella rautainen ammattilainen tekemässä, koska edellisen tekijän annettua irtisanomisilmoituksensa soitin tälle nykyiselle siltä paikalta heti. Sain napattua.

Sehän olisi sitten kiinteistön ostotarjous hyväksytty.
Ostajat pistivät pari ehtoa: lainan saanti ja kuntotarkastus. Toka ei huoleta ja luulisi, että ovat oman lainansaantikykynsä oikein arvioineet, jos kerran ovat liikkeellä.
Hetken piti odottaa, että saivat pankista neuvotteluajan, mutta nyt vaan kuntotarkastusta sopimaan!

Töissä, vaikka ei näköjään olis kannattanut tulla. Pari päivää kytenyt flunssa ärtynyt tänää aika paljon rajummaksi. Kävin äskön alakerrasta hakee kahvin ja oon tässä nyt tuon 20metrin matkan takia läähätellyt 10min ja koittanut saada sykettä alas. Tässä 6kk saanu treenata ja olla terveenä (mitä nyt se kyynärpään tendiniitti), silti nyt on tunne et "miten mä kokoajan oon kipee!"

Nä on näitä kun toivoisi 39 asteen kuumeen niin asia olis täysin selkee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom