Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Minä olen kyllä mäkkärissä käynyt.
80-luvun alussa jo Ruotsissa, kun Suomessa ei vielä ollut.
Muistelin, että olisi tullut Helsinkiin Kekkosen kuolinvuonna, mutta tarkistettaessa vuodella heitti.
Nykyään kyllä ei läheskään joka vuosi tule käytyä.

❤️

IMG_2877.webp

Voi kun saisin vielä joskus ostettua avoauton 🥰
Mä itse asiassa miettinyt kanssa useemman kerran, josko vaihtaisi kesäauton avoon. Aina päätynyt siihen, että pärrä ajaa vähän samaa asiaa ja kesäautot on säilynyt katollisina. No okei, joskus nuorna, kun ei ollut pärrää, oli kyllä Boxsteri, mutta se oli sillon se.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-40%
Silmää katsoa ja tsekkaus että käy kunnolla, yleensä seppä lähistöllä katsoo, mahdollinen huolto. Maine velvottaa myymään hyvää. Palautusoikeus varmaan kuitenkin tärkein, turha minkään lemonin kanssa tapella takuuhuoltojen kanssa. Palautat jos ei miellytä. Ja tietysti että voi maksaa luottokortilla.
Kuluttajakauppa joku tyyppi huoltsikalla kun tavataan myy käteisellä ja perävalotakuu, ei mitään turvaa kuluttajakaupassa. Ei tartte hukata se kello kuin kerran.
Kauppiailla käsittääkseni kate jotain 15-20% noissa käytetyissä. Eli suurinpiirtein sen verran eroa mitä saa kuluttakaupalla, ei tietty aina ja joka tapauksessa. Mutta sellaisen realismin kellonsa kauppaan myyneet hyväksyneet ja myytävää heillä riittää.🤷🏻‍♂️
En jaksa edes lukea tota tarinaa, mutta sellaiset tusinan verran 2000-15000€ kellojen kauppoja tehnyt diilerien ja yksityisten kanssa, eli ihan sama mitä selität.👍

Mä itse asiassa miettinyt kanssa useemman kerran, josko vaihtaisi kesäauton avoon. Aina päätynyt siihen, että pärrä ajaa vähän samaa asiaa ja kesäautot on säilynyt katollisina. No okei, joskus nuorna, kun ei ollut pärrää, oli kyllä Boxsteri, mutta se oli sillon se.
Mulla taas jäänyt pärrä kokonaan kun ollut monta vuotta avoauto

Miksi mäkkärissä pitäisi sanoa yhtään mitään? Siel on ne tilausautomaatit, tai vaikka mobiililla ja ne tuo sen suoraan pöytään tai halutessa haet tiskiltä. Ei tarvii ees rahaa ojennella?

En jaksa edes lukea tota tarinaa, mutta sellaiset tusinan verran 2000-15000€ kellojen kauppoja tehnyt diilerien ja yksityisten kanssa, eli ihan sama mitä selität.👍

Itse kysyit miksi ja mikä ero.
Hinta ei ole sama foorumi/torikaupassa kuluttajien kesken vs. kuluttaja ostaa liikkeestä. Niin se nyt vaan on, vaikka olisit flipannut kuinka monta kelloa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom