Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On näköjään ilmaantunut uutuutena myös 6,2% Marsalkkaa. Tänään myöhemmin testiin.Aika tymäkkä olut tämä 0,5ltr 8,0% Marsalkka. Taidan olla enemmän Everstin ystäviä.
”TuplaKuuPee”mutta kun en Minä raukka osaa sanoa sitä niin että tyttö sen ymmärtäisi! #kielitaito
Tää on kyl kiva lauantai-illan perinneJa nyt taas perinteiden äärellä jälkkärillä. Safkaksi oli härän petit tenderiä ja mäiskypottuja timjamilla ja kevätsipulilla. Soosiksi meinasin ensin perus punaviinikastiketta, mutta päädyin tekemään ihan vaan aiolin. Sopi kyllä hyvin potuille. Ai ettien että.
Jälkkärinä nyt Hiram&Solomonin Travelling Man Toro sekä Ukrainalaista olutta, joka tarttui matkaan hienon etiketin vuoksi. Ihan suunmukaista tavaraa, voin suositella.
katso liitettä 270584
”Tämä kohde on poistunut palvelustamme.”
kävin mäkdonaldsis! etellisestä kerrasta arviolta noin 3v
Hesessä: en koskaan (ja olen sentään asunut turussa)Itse olen syönyt mäkkärissä viimeksi vajaat 10 vuotta sitten, kiireessä Zürichin lentoasemalla. Hesessä olen samassa ajassa käynyt varmaan kahden käden sormilla laskettavan monta kertaa ja BK:lle riittänee yksi käsi. Ei oikein nappaa tuo ketjutavara ja mäkkäri kaikista vähiten, pienemmät paikallisgrillit ovat sitten asia erikseen.
Sahasin viime pyhänä 5 tankillista tuolla uudella kakskuusykkösellä, ja on kyllä kerrassaan jalo laite tuollaisissa alle 30cm paksuissa puissa. Ettien että.Tilhi lauloi kovaa ja korkealta parin tankillisen verran. Olut maistuu ansaitulta.
Paikallisista tuli mieleen. Koska huhtapupin reissu vaarassa kaatua pysäköintiongelmiin, toinen jämäkkä vaihtoehto tässä ketjussa mainittu Pub Lättähattu, siellä voisi koeponnistaa Dillingerin.Itse olen syönyt mäkkärissä viimeksi vajaat 10 vuotta sitten, kiireessä Zürichin lentoasemalla. Hesessä olen samassa ajassa käynyt varmaan kahden käden sormilla laskettavan monta kertaa ja BK:lle riittänee yksi käsi. Ei oikein nappaa tuo ketjutavara ja mäkkäri kaikista vähiten, pienemmät paikallisgrillit ovat sitten asia erikseen.
Tänään oli käytössä vanha 201, puut olivat enimmäkseen pieniä niin kevyellä sahalla mukava sahailla. Pieni virisarja vielä lisännyt kierrosherkkyyttä ja ärhäkkyyttä mukavasti.Sahasin viime pyhänä 5 tankillista tuolla uudella kakskuusykkösellä, ja on kyllä kerrassaan jalo laite tuollaisissa alle 30cm paksuissa puissa. Ettien että.