Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
kävin mäkdonaldsis! etellisestä kerrasta arviolta noin 3v

taas sai todeta, että onely mitä pystyn sielä tilata on pikmäk, koska: mitän muuta en osaa sanoa

otin nytkin sii spikmäkin, vaikka olisin halunnut syödä dabolquartterpounderin

mutta kun en Minä raukka osaa sanoa sitä niin että tyttö sen ymmärtäisi! #kielitaito

meiansin kylläkin ottaa ensin jonkun pitseerian testiin, mutta sitte ajattelinkin syödä terveellisemmin ja tyyräsin mercedestä jykängrillille, mutta kaameasti lössiä sielä niin sitten ajauduin mäktonaltsin henkilöautokaistalle

Ja nyt taas perinteiden äärellä jälkkärillä. Safkaksi oli härän petit tenderiä ja mäiskypottuja timjamilla ja kevätsipulilla. Soosiksi meinasin ensin perus punaviinikastiketta, mutta päädyin tekemään ihan vaan aiolin. Sopi kyllä hyvin potuille. Ai ettien että.

Jälkkärinä nyt Hiram&Solomonin Travelling Man Toro sekä Ukrainalaista olutta, joka tarttui matkaan hienon etiketin vuoksi. Ihan suunmukaista tavaraa, voin suositella.

katso liitettä 270584
Tää on kyl kiva lauantai-illan perinne 🥰

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-40%
kävin mäkdonaldsis! etellisestä kerrasta arviolta noin 3v

Itse olen syönyt mäkkärissä viimeksi vajaat 10 vuotta sitten, kiireessä Zürichin lentoasemalla. Hesessä olen samassa ajassa käynyt varmaan kahden käden sormilla laskettavan monta kertaa ja BK:lle riittänee yksi käsi. Ei oikein nappaa tuo ketjutavara ja mäkkäri kaikista vähiten, pienemmät paikallisgrillit ovat sitten asia erikseen.

Itse olen syönyt mäkkärissä viimeksi vajaat 10 vuotta sitten, kiireessä Zürichin lentoasemalla. Hesessä olen samassa ajassa käynyt varmaan kahden käden sormilla laskettavan monta kertaa ja BK:lle riittänee yksi käsi. Ei oikein nappaa tuo ketjutavara ja mäkkäri kaikista vähiten, pienemmät paikallisgrillit ovat sitten asia erikseen.
Hesessä: en koskaan (ja olen sentään asunut turussa)
Mäkki: max 20 kertaa
Bk: max 10 kertaa.

e: five guys ehkä kymmenisen kertaa?
In-n-out kerran
White castle pari

e2: mosburger 2

no sinne Jykälle Minäkin olin menossa, mutta ihmispelko22 iski enkä mennyt jonottamanaa

Ja merkitään pöytäkirjaan, tänään tuli ensimmäinen moottoripyörä liikenteessä vastaan tänä kuluvana suvena.

#lämpiää

Paikallisista tuli mieleen. Koska huhtapupin reissu vaarassa kaatua pysäköintiongelmiin, toinen jämäkkä vaihtoehto tässä ketjussa mainittu Pub Lättähattu, siellä voisi koeponnistaa Dillingerin.
Valitsee vaan pöydän niin että voi pitsaa syödessä tarkkailla pysäköintialueen tapahtumia.

Sahasin viime pyhänä 5 tankillista tuolla uudella kakskuusykkösellä, ja on kyllä kerrassaan jalo laite tuollaisissa alle 30cm paksuissa puissa. Ettien että.
Tänään oli käytössä vanha 201, puut olivat enimmäkseen pieniä niin kevyellä sahalla mukava sahailla. Pieni virisarja vielä lisännyt kierrosherkkyyttä ja ärhäkkyyttä mukavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom