Otetaan sitten itsekin remmit (tai versat) käyttöön kun salille palaa. Muutenkin pari hyvää vinkkiä tästä nappasin. Mulla myös Mr T:n tapaan leposärky on melkein pahin mikä on outoa. Kyynärpäät voi tuntua ihan ok:lta, nukahdan hetkeksi sohvalle päikkäreille ja herätessä ihan tulessa taas. Tosin mulla ei säteile (ainakaan viel) hauiksen puolelle, on visusti ihan tossa kyynärpäässä mihin jänne kiinnittyy ja on ihan kosketusarka... silti yksi vinkki tähän oli internetissä notta kalvokäsittelyyn koska jänteelle pitää saada tilaa liikkua... Melkein jo oksensin kivusta pelkkää mielikuvaa ajatellen että joku sillä saakelin tylsällä veitsellä vuolis tota kyynärpäätä mutta mutta... alustava aika käsittelyyn jo sovittu =(
muoks : ostin eilen myös paremmat tai siis, huonommat lämppärit kyynärpäihin. Mulla oli neopreninen jämäkkä mut ostin aavistuksen erilaiset nyt tarkoituksella että ne pidetään koko treeni päällä, ei vain yhdessä liikkeessä. Noi orsillan kiristysjutut oli tennis/golf kyynärpäässä hyvä apu, mutta tämä "voimannostajan kyynärpää" tulee vähän eri paikasta, mutta kaikki kompressio auttanee!