Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään on ollut sellainen Kätevä Emäntä -päivä. Pyykit on pesty, hylly ja lamppu kasattu, tehty uuniperunoita ja -omenoita (vaniljakastikkeella), lisäksi kavensin ja lyhensin maton sopivamman kokoiseksi.
Vielä jos tulevalla viikolla suorittaisi jokakeväisen kauhistuksen eli multien vaihdon kukille. Se on suuri sotku.

Herakasti sataa lunta/räntää. Hyi

Kyllä on kulunut viikonloppu imenyt miehestä kaikki mehut. Eilinen jalkajumppa oli kärsimysnäytelmä, ja tänään pitäisi vielä ojentajia tehdä huhhuh.
Siirrän jalkatreenin suosiolla maanantaista tiistaille, nyt on taka- ja sisäreidet niin jumissa ettei tosikaan. Rankkaa olla puutteessa kärvistelevää naista auttava herrasmies.

Sen verran rankkoja hommia, että ruokapalkan lisäksi olisi hyvä saada kolmekymppiä kylkeen.

:eek:

Minulla ei olisi varaa noin kalliisiin prostituutteihin.

T. Huono kokki

@Oy Masa Ab jouduin juomaan janoon vedellä blandatun seltzerin, kun ei ollut mehua eikä vichyä eikä limua, eikä pystynyt pelkkää raakaa vettäkään juomaan.
6412703013333

Kaupassa pitäisi käydä, vaikka salmiakkia on vielä. :unsure:

#elämänhallinta

Sinuhe tuli viimeinkin taputeltua. Sen verran ollut kaikenlaista muuta ajankulua, että luku-urakka venähti yllättävän pitkäksi.

Mutta hyvä kirja, pidin kyllä. Muutamassa kohdin oli sen verran mainiota kielenkäyttöä, että nauroin ääneen. Oli ensimmäinen lukemani Waltari, mutta ei jää viimeiseksi. Vaan seuraavaksi lukujonosta työn alle vähän toisentyyppistä materiaalia.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Niin, kun ne tissit on siinä naaman edessä, niiin aika kamala kuva saa olla, että häiritsisi.

melko ja moisen epätodennäköinen tilanne että päätyisisin hässimään tälläisen kottaraisen kanssa

olemma jo lähtökohtaisesti niin erilaisia, että ei semmoen vosu Minulle anna

:eek:

Minulla ei olisi varaa noin kalliisiin prostituutteihin.

T. Huono kokki

@Oy Masa Ab jouduin juomaan janoon vedellä blandatun seltzerin, kun ei ollut mehua eikä vichyä eikä limua, eikä pystynyt pelkkää raakaa vettäkään juomaan.
6412703013333

Kaupassa pitäisi käydä, vaikka salmiakkia on vielä. :unsure:

#elämänhallinta
Missä raittius? Sunnuntaina vaan siellä juopotellaan :ROFLMAO:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom