Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
20250302_110125.webp20250302_110022.webp
Ei helvata. Ihan itse kokosin. Ei ollut yhtään niin helppo kuin luulisi. Kun ne reiät eivät vaan kohdistu, niin ne eivät kohdistu.
Tuohon nyt kukkia.

Jos Masa-kissa menee, koko höskä kaatuu.

Kuolen.

#kake

No ei mennyt kuin kaksi olutta. Mutta sitten meni muutama rommikola.

Kuolen.

Taidan tilata snackyn koko listan.

Ihan vaan naisia kattelin niin onko enää tatuloimattomia naisia? Tai sellasia että joku pieni muste jossain. Eikä koko käsi tai kylki tai jalka. Vai onko niin että tatuoidut haluaa olla esillä ja tatuoiduttumattomat ei tee numeroa itsestään.

Ihan vaan naisia kattelin niin onko enää tatuloimattomia naisia? Tai sellasia että joku pieni muste jossain. Eikä koko käsi tai kylki tai jalka. Vai onko niin että tatuoidut haluaa olla esillä ja tatuoiduttumattomat ei tee numeroa itsestään.
Alkaa kyl olee tatskoja myös lähes kaikilla miehillä. Onneksi itselleni ei naisten leimat ole turn off, PAITSI nykyään ne tosi isot tissivälitatskat. Tämä on ihan vain oma (epä)mieltymys mutta mulla on kutina että nuo tissivälitatskat on 90 luvun tribaleita, eli kohta kaikilla, ja kohta noloja. T: Tribali ainut tatskani mies.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Yöpaituli tilattu. Etätyö asettuu uudelle mukavuusasteelle. Kuten myös kaikki muu kotona oleskelu.

Mikäli kokeilu osoittautuu onnistuneeksi, tulee näitä pino kaappiin. Miettikää esim. grillaus pelkkä paituli päällä tuulenvireen hyväillessä paikkoja. Älkää miettikö.

Mulle riittää iso t-paita, 16XL. Pitää vain muistaa ettei lähde viemään roskia siinä. On mukava.

nopeasti laskettuna, olen ollut sillälaila kolmen NAISen kanssa jolla ei ole ollut tattoota

Ainoa joka vois olla itelle turnoff on jos olis tatuoitu semmosia lonkeroita jotka ikäänkuin leviää persereiästä pakaroille. Ei oikein omaan makuun. Tai häpyalueelle tatuoitu "CUMSLUT" on myös semmoinen josta ei ehkä olis vaimoks. Muuten aika neutraalisti ite suhtaudun.

Yöpaituli tilattu. Etätyö asettuu uudelle mukavuusasteelle. Kuten myös kaikki muu kotona oleskelu.

Mikäli kokeilu osoittautuu onnistuneeksi, tulee näitä pino kaappiin. Miettikää esim. grillaus pelkkä paituli päällä tuulenvireen hyväillessä paikkoja. Älkää miettikö.

katso liitettä 270217
Vokot voisi mennä mallaskoskelle tuossa asussa.

Luulisivat että nyt tuli itse Jeesus paikalle.

Nykymalliset housut ovat melko uudehko keksintö ihmiskunnan pukeutumishistoriassa. Ajatelkaapa eurooppalaisen sivistyksen alkulähteitä eli Kreikkaa ja Roomaa! Välimerellinen tuuli on puhallellut vilvoittavasti toogan ja khitonin alla.
Vokothan ehdotti piraattihousujen sijaan kilttiä...

Tämä voisi oikeasti olla kesällä yllättävän toimiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom