Aikamoista rallia ovat vetäneet täällä meilläkin päin. Illalla lensivät tosi matalalla mökin yliTiedotus.
Karjalan lennosto syöksyy juuri Sylvin tukikohdan ylitse. Ääniefektit on vakuuttavia![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikamoista rallia ovat vetäneet täällä meilläkin päin. Illalla lensivät tosi matalalla mökin yliTiedotus.
Karjalan lennosto syöksyy juuri Sylvin tukikohdan ylitse. Ääniefektit on vakuuttavia![]()
Ei ole ainoa naiskontakti. Mutta harva nainen jaksaa kiinnostella. Ainakaan tämän edellisen jälkeen. Eikä kaikki minusta tietenkään kiinnostu. Harvoin löytyy sitä ns kemiaa.Minullakin on sellainen mielikuva, ettei tämä ko exä ollut hikikomero-neitsyen ainoa naiskontakti, vaan että nytkin on treffeillä käyty.
Onkohan tässä nyt kehittymässä sellainen mielenkiintoinen psykoositasoinen pakkomielle, joka lopulta johtaa paikalliseen Pöpilään nauttimaan realiteetteihin palauttavia pillereitä?
(Joo, vähän ilkeästi kirjoitettu, mutta eräänlaisena vertaishenkilönä ei omatunto kolkuttele yhtään.)
Ps. Minä olen aina valmiina etäpsykologisoimaan ilman ammatillista pätevyyttä, joten olen vahvasti sitä mieltä, että habatonilla on piirteitä persoonallisuushäiriöstä nimeltä vaativa persoonallisuus. Ikävä juttu, mutta siihenkin voi saada helpotusta sopivasta terapiasta.
Varmaan aika lähellä sitä. #ikuinenpläskiKaksi kiloa enää matkaa rippipainoon.
Olet voinut tulla allergiseksi testien jälkeen.Ihmeellistä kun mulle on tehty allergiatestit enkä oo millekään allerginen. Nyt vaan nenä vuotaa ja pärskin koko ajan, niinkuin joka kevät kun leppä kukkii. Ja se alkaa kukkimaan vasta etelä-suomessa.
Antihistamiini auttoi oireisiin.
Osaako joku kertoa miksi tämä allergia ei näy testeissä?
Ohan nyt pelkästään munat kasvanu jo enemmän ku kaks kiloa rippikouluajoistaKaksi kiloa enää matkaa rippipainoon.
Täällä etelässä sai alottaa jo 2 viikkoa sitten. Eipä siinä testejä ole tarvinnut kun lääkkeet toimii ja oireet poistuu niin se on hyvä =)Ihmeellistä kun mulle on tehty allergiatestit enkä oo millekään allerginen. Nyt vaan nenä vuotaa ja pärskin koko ajan, niinkuin joka kevät kun leppä kukkii. Ja se alkaa kukkimaan vasta etelä-suomessa.
Antihistamiini auttoi oireisiin.
Osaako joku kertoa miksi tämä allergia ei näy testeissä?
Porkkana ja tomaattimehua?Tänään pataruoista vuorossa Stifadoa ja kaveriksi tuollainen suolaisen hapan bataattimuusi.
Arvaattekos ilman kuvaa, mitä nyt on jälkkäriksi?
Lähellä, lähelläPorkkana ja tomaattimehua?
Oon reagoinut jo vuosia ennen testejä ja otettiin verinokeistaOlet voinut tulla allergiseksi testien jälkeen.
Ja allergioitakin on "erisorttisia", kaikki ei välttämättä jossain ihotestauksessa näy. Ei mullakaan opiskelujen aikana tehdyissä ihopistokokeissa näkynyt mitään ja olen aivan ilmeisimmin koivulle, kissalle ja jollekin pähkinälle allerginen.
Menikö satanen rikki jo ala-asteella?Varmaan aika lähellä sitä. #ikuinenpläski