Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin jo eilen puuttumassa asiaan kun katselitte Relluja, mutta nyt on jo täysin pakko. Te olette sairas mies. Pahasti. Kukaan terve ei siirry Mercedeksestä volkkariin, ei varsinkaan tuollaiseen hirvitykseen jonka pelkkä näkeminenkin nostaa oksennusta kurkkuun. En saata edes ajatella mitä tapahtuisi jos tuollaisella joutuisi ajamaan. Onneksi kyseinen tilanne on puhtaasti teoreettinen, en siihen tilanteeseen tule ikinä joutumaan.entä jos siirtyisi nykyaikaan na näppäilisit atk:lla #sus
katselin muuten aamulla vähän silläsilmällä idkolmosta
Joo no meilläkin nyt tavoitekeskustelut menossa, mutta kutsun niitäkin päässäni kehareiksi.Meillä on kehityskeskustelu 2x vuoteen, ja siinä ihan iso ja olennainen osa on vuositavoitteiden asetanta, seuranta ja loppuarviointi. Siis pakko kinostaa, kun näiden arvioinnista on kiinni bonusarvioinnissa 60 % (loppu 40 % virman tulos).
Lisäksi käydään viikottain 30 min puhelu esihenkilön kanssa, että miten menee, mikä kiireisintä ja jne. Erittäin hyödyllistä, kun tähän kaikkeen niin asennoituu.
Olet siinä mielessä erittäin väärässä, että näytät kuvittelevan näiden HR kuvioiden syntyvän esihenkilöiden toiveesta ja iloksiMun oma kokemus kehareista on turhuus. Olen itseohjautuva suupaltti, joten en kaipaa maksettua huomiota esimieheltä, jonka valta riittää pääntaputteluun. Tilanne olisi eri jos pääsisin pitchaamaan itseäni suoraan Trumpille tai jollekin vastaavalle tyypille. Elämän kovuutta tykkään itse itkeä alastoman naisen sylissä. Luultavasti on parempi, ettei se nainen ei ole mun pomo.
Nähdäkseni keharista on hyötyä tilanteessa, jossa esimies on autismiin saakka tehtäväkeskeinen tai muuten pelkää alaisiaan ja alainen kaipaa kuollakseen huomiota, mutta ei itse uskalla lähestyä etäistä esihahmoa. Tällöin kehariprosessi pakottaa edes jonkinlaiseen vuorovaikutukseen, joka on parempi kuin ei mitään. Alainen saa kaipaamaansa huomion ja vaikutelman, että esihenkilö välittää edes vähäsen.
Jos johtajat olisivat tyydyttävästi ihmiskeskeisiä ja heillä olisi välttävästi resurssia johtamiseen sekä palleja käyttää valtaa, että sydäntä välittää alaisistaan niin mielestäni kehariprosessia ei pitäisi tarvita. Käytännössä ehkä kuitenkin tarvitaan, koska hyvä pomo näyttää olevan myyttinen hirvitys ajalta jolloin valta ei vielä ollut toksista.
Tuo on kyllä aika hyvä setti töiden ohessa suorittaa. Minä suoritin joskus 10v sitten. Silloin oli koulutusohjelma Industrial Management.Kaikki kurssit suoritettu.
Oppari sovittu kaikkien suhteen.
Vielä kun saisi aloitettua sen perkeleen opparin. No kesään mennessä väännän niin kestoksi 1½ vuotta.
Siis sinulla oli jo tänään treffit hamsterineidin kanssa?Koekäytön perusteella mukavan kierrosherkkä peli.
Kyllä hänet on koekäytetty jo aikaisemmin hehe.Siis sinulla oli jo tänään treffit hamsterineidin kanssa?
Mietin tätä samaa jo eilen, pakko siinä sjoen vedessä on jotain olla.Olin jo eilen puuttumassa asiaan kun katselitte Relluja, mutta nyt on jo täysin pakko. Te olette sairas mies. Pahasti. Kukaan terve ei siirry Mercedeksestä volkkariin, ei varsinkaan tuollaiseen hirvitykseen jonka pelkkä näkeminenkin nostaa oksennusta kurkkuun. En saata edes ajatella mitä tapahtuisi jos tuollaisella joutuisi ajamaan. Onneksi kyseinen tilanne on puhtaasti teoreettinen, en siihen tilanteeseen tule ikinä joutumaan.