Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Milloinkahan kesä tulee..?
Ei millään malttaisi odottaa.
Nyt voisi pitää vielä pakkasia pari viikkoa ja sitten maaliskuussa lumet pois sitä vauhtia, että huhtikuun alussa olisi jo selvästi kevät 💚 Voisi siivota parveketta, vaihdattaa nastarenkaat pois pyörästä ja unohtaa pipon kotiin.

Todnäk räntää, jäätä, loskaa, kylmää tuulta ja yöpakkasia toukokuun loppuun asti 🫤
Juhannuksena pieni lumikuuro - ja siitähän se syksy jo alkaa pukkaamaan päälle.
Siksi on olemassa Espanja 🌞

Tämä varmaan kannattaa budjetoida omistuksen kustannuksiin 5-20 vuoden välein käytön määrästä riippuen.

Olettaen että kelloa käytetään vs säilötään.

toisaalta: tässä iässä on aivan turha budjetoida enää yhtään mitään 20vuoden päähän

kynppikin siinä ja siinä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Milloinkahan kesä tulee..?
Toivottavasti ei ainakaan neljään kuukauteen vielä.
Minun puolesta Suvi saisi saapua vaikka huomenna
Näitä ihmettelen, miksi asua Suomessa ja valittaa, kun
Siksi on olemassa Espanja 🌞

Huhtikuun aurinkoiset pakkaspäivät on parasta halontekokeliä.

Siitä minä nautin.
Maalis-huhtikuu, kun kevätaurinko paistaa eikä oo kylmä, vaan öbaut -10°C että hanskat pysyy kuivina, kelkkailu, pilkillä istuskelu, puuhommat. Ihan parasta aikaa vuodesta.
Liian kuuma.
Kun mikään ei kelpaa. #naiset

aiheen voi tulkita myös rivien:välistä
Mitählvttiä, olen aina olettanut että jäsen V on x ja y kromosominen.

Ja, Suvi on varmaan tyytyväinen jos saa tänään tulla sun vaikuttamatta asiaan, alkaa pikkuhiljaa todella ärsyttää tuo sun huorittelu. Joo, täällä meilläpäin ainaki vosu tarkoittaa sitä. Tai tarkoitti sillon joskus ysärillä, ku olen viimeksi kuullu kenenkään sanovan sen ääneen.

QT +11%, Harvia -7%. Tosin ihan hyvä se Harvian tulos oli, mutta odotukset. Jenkkilässä muuten kova positive saunomisen puolesta, youtubessa paljon erilaisilla kanavilla positiivista juttua ja science based! Suomalaisethan tämän tietää ilman scienceäkin. Sen takia kaiketi hinta ollut osakkeessa korkea, fundamentit hyvät. Ameriikassa se pitää itsensä lyyvvä läpi jos meinaa isosti menestyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom