E
Moukat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katotaan sitte ku selviää onko joku myynyt mun huimat sijoitukset, että onko enää varaa pitää mitään päällä..
Ommmuute ihan tähtitieteellisen arvokkaat, ainakin jos otit Nokialaiset.Nehän tupsahti uuet 285/70R17 nastakumitki tontille tänään. Ja "vähä käytetyistä" vanteista tuli just saapumisilmoitus.
Jotenkin minusta tuntuu että teidän toivoma paras ei ole sama mikä minullaToivotaan parasta!
Noni, eipä hätää! Bisnekset menee hyvin ja kuntokin on vallan mainioKatotaan sitte ku selviää onko joku myynyt mun huimat sijoitukset, että onko enää varaa pitää mitään päällä..
![]()
Helsinkiläisen päiväkodin pakastimesta löytyi järkyttävä yllätys – ”Tämä on ollut täysin asiatonta”
Helsingin kaupungin varhaiskasvatusjohtaja vahvistaa tapauksen, jossa päiväkodin pakastimesta löytyi kasa kuolleita variksia.www.iltalehti.fi
Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa??? Siis näitä järkyttyneitä. Joku on vain varastoinut noutajakoiran koulutuksessa käytettäviä apuvälineitä työpaikallaan, eihän tuossa ole mitään uutisoimisen tai järkyttymisen arvoista.
Normitouhua, kuuluu asiaan rekkujen kanssa. Minulla on pakastimessa pari castor canadiensin päätä odottamassa inspiraatota trofeiden tekoon. Niihin ei liity koirat.Mul on autotallin pakastimessa pupu ja pari kyyhkyä. Ja jonku linnun siipi. Ja verta.
Ex bööna ulkoilutti tuota pupua metsässä narussa![]()
Epäilemättä.Minulla juuri nyt Lissun pitsihousut jalassa.
Ommmuute ihan tähtitieteellisen arvokkaat,
Jaa nii ne renkaat. Valitettavasti kukaan muu maailamassa ei valmista moisia nastoitettuina oikeina talvipintoina.ainakin jos otit Nokialaiset.