Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kätevästi unohtuu autoilun kokonaiskulut kun hehkuttaa vain miten vähän menee rahaa sähköön. 800 km reissu maksaisi minulle noin 250 eur, josta dieselin osuus vajaa 80 eur. Eikä tulisi perse kipeäksi.
Vahvasti epäilen että suurimmalla osalla suristimilla ajavista kokonaiskulu on aika paljon suurempi. Jos ei tule oikeasti suuria ajomääriä niin ihan jo pelkkä vakuutus on useamman sentin/km kalliimpi, arvonalennuksesta puhumattakaan.

Ihan varmasti näin!

Ittellä kylä kokonaiskustannuksissa etullisempi. Ja kiva ajaa.

Pullaa oli vailla.

Liitteet

• 20250126_104352.webp
    20250126_104352.webp
    194,5 KB · Katsottu: 39
2025: treenipäivä n:o 21.
Viidestä lepopäivästä 4 ollut työmatkalla + olenpa kerran käynyt hotellin kuntoilusalissa.

#33,3

Original-Photo-759590227-285136.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anna mennä!

Vieläkin harmittaa vähäsen, kun ei tullut pari vuotta sitten toimittua ja hankittua kaksisatasta pihaan. Loistokuntoinen, mitättömän vähän ajettu ja ainakin kymppitonnin alihinnoiteltu. No, uusia tilaisuuksia tulee ja vielä joskus on V8 D pihassa.
Noniin, päätöksiä tehty.

Kyseinen ny tarjolla oleva 200 vois kyllä olla tosi hyvä auto, mutta ilmoitukseen nähen mielenkiintoisuuksia puhelimessa. Nyttemmin näkyy ilmoitusta olevan hieman päivitelty. Edelleen siellä silti lukee, että omistajia 1, vaikka myyjä ei ole auton ensimmäinen omistaja, ja ku kysyin yhteystietoja ekalle, että vois varsin kysellä auton taustoista, niin ei oo "ku ei se välittäjä joka tän mulle junaili semmosta antanu"...

Ja satastahan mie alunperinki olin kattelemassa. Ny on alkavalle viikolle sovittu miitinki asiallisesta yksilöstä asiallisenkuuloisen myyjän kans ja yksisuuntainen junalippuki ostettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom