Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perskule, joka valoista launch controllilla.No vois niillä nyt ajaa edes jotenkin liikennevirtaa tukkimatta. #valtiomiesmäinenetenemistahti
Perskule, joka valoista launch controllilla.
Ei voi useamman vuoden sähköautokokemuksella ymmärtää noita valoista valuvia.
Kun se on ihan pieni jalan liike ilman revittelyä, että se 50 on mittarissa. Ei se akku siinä valoista lähtiessä tyhjene.
Vilkuista puhuen. Macanissa on niin miellyttävä toi vilkun ääni, että ajelen vilkut päällä siellä sun täällä.
No edellä ajava SähköMersulla ei tiennyt, että takana tulevalla Fårdilla ajavalla Irmalla on tapana ottaa lähdöt rivakastiNyt oli kyllä joku hommannut niin hienon sähkömersun, että piti säästellen vilkkua käyttää ja liikkeelle lähtö piti suorittaa extravarovaisesti.
Nimenomaan! Sitä luulis, että uus SähköMersu lähtis rivakammin ku tuo vanha BensaFård, jonka kuski on vähä kärsimätötä lajia.No edellä ajava SähköMersulla ei tiennyt, että takana tulevalla Fårdilla ajavalla Irmalla on tapana ottaa lähdöt rivakasti
e. joo kyl nuo, jotka lähtee valoista ja viiteenkymppiin kiihdytys kestää minuutin, laittaa Miettimään.
Mitä muistan siitä koeajostani niin kaistavahti tökki rattiia, ei piippaillu. Sokean kulman varoitin vilkutteli valoja sisällä ja ulkona (tykkäsin kyllä kun oven koristevalo vaihto väriä kun auto oli vierellä ja parkissa istuessa viesti myös että älä nyt avaa ovea tai lähde liikkeelle auto on tulossa). Nopeusrajoitus vahti piti ääntä, mutta sai napista pois (ja muistaakseni menusta pois kokonaan).Onko jotain ärsyttäviä varotusääniä mitä ei saa pois päältä, vai voiko tehdä kabiinista normiajossa täysin hiljaisen ja rauhallisen ettei mikään kaistavahti tai nopeusrajoitusvahti tms huuda ja piippaa sinne? Vilkku saa pitää ääntä, siihen olen tottunut ja se sallitaan.
Ei voi ymmärtää noita valoista valuvia.
onko auton ilmoitettu kiihtyvyys 3/4/6s sataseen.
Tämä on viisautta.Minusta on tullut varmaan vanha kun ei ihan hirveästi kiinnosta revitellä tai oikeastaan edes kiinnosta
Jos kehtaat, niin laitahan kuvia autosta ulkoa ja penkeistä.Macanissa on niin miellyttävä toi vilkun ääni, että ajelen vilkut päällä siellä sun täällä.
Ylinopeusvaroitus menee ratin napista pois ja kaistavahdin saa myös vakkariviiksen napista pois.Onko jotain ärsyttäviä varotusääniä mitä ei saa pois päältä, vai voiko tehdä kabiinista normiajossa täysin hiljaisen ja rauhallisen ettei mikään kaistavahti tai nopeusrajoitusvahti tms huuda ja piippaa sinne? Vilkku saa pitää ääntä, siihen olen tottunut ja se sallitaan.
En minäkään oikeasti ole koskaan launch controllia edes kokeillut missään autossa.Minusta on tullut varmaan vanha kun ei ihan hirveästi kiinnosta revitellä tai oikeastaan edes kiinnosta onko auton ilmoitettu kiihtyvyys 3/4/6s sataseen. Kaikilla ehdin hyvin. Ei olis pitäny koskaan alkaa käymään ajamassa radalla/varttimailitapahtumissa/mailin huippunopeusajoissa.
Toki ymmärrän myös että kommentti on vähän ristiriidassa siihen että kattelen nettiautosta tUrpo ässää.
e: tarkoittaen nyt sitä että en esim teslassa tai taycanissa maksaisi pennin latia enempää jostain superpower versiosta joka on muuten tasan sama kuin muut mutta ilmoitettu kiihtyvyys olisi 2,6 vs 3,5 vs 4,5.
Jos kehtaat, niin laitahan kuvia autosta ulkoa ja penkeistä.
Minä olen, monesti. Siinä säälin autoa että sen harrasta sitä joka vuosikaan. #vokot Aika jysähdys kuuluu kun päästää auton liikkeelle ja voimansiirto ottaa kiinni.En minäkään oikeasti ole koskaan launch controllia edes kokeillut missään autossa.
Protocollassa
Ylinopeusvaroitus menee ratin napista pois ja kaistavahdin saa myös vakkariviiksen napista pois.
Tuo ylinopeusvaroittimen ääni on tosin niin vähän ärsyttävä, että ei aina edes huomaa laittaa sitä pois päältä.