Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulossa on myös herneenversoja, mutta niissä mennee vielä pari viikkoa.

Tähän sydäntalven hetkeen kaipaa elävää ravintoa 💚

Herneenversot näyttävät huomattavasti vähemmän huolestuttavilta ja ovatkin herkkua. :)

Ikinä ole kyllä itse tullut idätettettyä niitä.

Herneenversot näyttävät huomattavasti vähemmän huolestuttavilta ja ovatkin herkkua. :)

Ikinä ole kyllä itse tullut idätettettyä niitä.
Seuraavaksi idätykseen lähtee pellavan- ja auringonkukan siemenet. Kaupassa valmiit idut on törkeän hintaisia.

Jos jossain välissä ehtisi niin voisi käydä Lemingtonin kanssa tutustumassa tilanteeseen.
Screenshot_20250113_135334_Samsung Internet.webp

Ai niille maistuu myös kirsikkapuut, kotipihassa eivät järsi mitään muuta kuin nuorta omenapuuta. Kirsikkapuista ei olisi niin väliä, mutta eivät kelpaa.
Maistuu.

Parhaimmillaan oli ollut kolme (3) istumassa lintulaudan alla.

Hiljaista ollut jänis/kanirintamalla. Kesällä oli yksi täysin ehjä kani kuolleena pihalla, liekö joku virustauti tms niillä päällänsä.

Onko @Alicia kuunnellut jousi- ja lyömäsoitinorkesteri Ne Obliviscaris:ia?

Kyllä hieman tutustunut suoratoistosta, eikä oikeastaan kotioloissa minulla kulu.

Mutta.

Kyseinen jousi- ja lyömäsoitinorkesteri onkin parhaimmillaan livenä. Siksipä kesän maistiaisen jäljiltä kipaisinkin Stadissa vilkaisemassa.

Screenshot_20250113_164553_Gallery.webp

Viimeksi muokattu:
Nyt oli kyllä joku hommannut niin hienon sähkömersun, että piti säästellen vilkkua käyttää ja liikkeelle lähtö piti suorittaa extravarovaisesti.

Muistaako joku hahmon nimeltä Pastori Silli?

Ja asiasta kolmanteen kerran ostin jotain Uuden-Seelannin jänöjussia, vajmo sano että haisee pahalle, en itekään oikeen tykänny pihviks tehtynä. Padan tein lopuista lihoista, siitä tuli oikein hyvä.

Back
Ylös Bottom