Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitän tästä näkemyksestä.Hinnan perusteella ainaki tän pitäis olla ihan hyvä. Tämä siiis
En oikeesti tiä. Mulla on joku Babylissin 50€ hiustenkuivaaja ja se on ollu tähän pehkoon ihan toimiva.
On täälä.Wau. Eksyin lukee reenijuttuja iha vahingossa tänne ja mähä muistin tunnuksetki vielä. Onkoha täällä enää ketään tuttuja?
Nostalgiaa.
Ihmettelen syvästi, miksi kukaan ei ole puuttunut syyhyn miksi hiustenkuivaajaa ollaan hankkimassa.Koska tästä ketjusta löytyy kaikki vastaukset niin; pitäisi hankkia hiustenkuivaaja, onko mitään suosituksia?
Ootko sä alkanu pyörittämään jotain haaremia?Kiitän tästä näkemyksestä.
Enkä minä sitä itse käytä, mutta olen muutaman kerran saanut palautetta että olisi hyvä jos huushållista sellainen löytyisi.
Ajattelin ihan kohteliaisuussyistä hankkia, ettei nyt tarvitse kenenkään neidon hiukset märkänä olla.
Wau. Eksyin lukee reenijuttuja iha vahingossa tänne ja mähä muistin tunnuksetki vielä. Onkoha täällä enää ketään tuttuja?
Nostalgiaa.
No mutta päivää!On täälä.
Täällä ei tunnista ellei muistuta kuvan kera (tisseistä tai pakaroista).
.
Tutuista en tiedä, mutta samat nimimerkit täällä on varmaan ollut viimeiset 10 vuotta, ainakin pääosin. Tai sitten vietän täällä vain liikaa aikaa.Wau. Eksyin lukee reenijuttuja iha vahingossa tänne ja mähä muistin tunnuksetki vielä. Onkoha täällä enää ketään tuttuja?
Nostalgiaa.
Veljeni punaniska, ei tässä nyt ole mistään vakavasta kysymys. No worries.Ihmettelen syvästi, miksi kukaan ei ole puuttunut syyhyn miksi hiustenkuivaajaa ollaan hankkimassa.
Run Forrest run, vielä ei ole liian myöhäistä.
Ei riitä aika semmoseen millään.Ootko sä alkanu pyörittämään jotain haaremia?
Korjasin.Tarvitsisin kunnon kyytiä
#DopamiinitVähissäKunEnOleSaanutAikoihin
Onko paavilla parveke?
katso liitettä 269503
Itse idätettyjä vihreitä linssejä
Korjasin.