Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vatsakipu on palannut. Kyllähän tässä toki olikin jo muutama päivä kivutonta aikaa 🙄

Vaihdetaan (ehkä pientä remppaa vaativa) suolisto toimivampaan kokoonpanoon.

Lahjoitetaan oopperaa laulava lihavahko kissa.

Patterinvaihto.

Ei enää kaksitehotkaan riitä.

IMG-2244.jpg

ja tietämättömät aina kyselee, että "eikö tule kylmä ajella", "kuinka sä tarkenet"

Ei tule kylmä!

kokeilisivat joskus itse mitä on talvipyöräily
Se auttaa nostamaan kieltämättä lämpöjä kun alkumatkasta voimansiirron kitkakerroin lähentelee ykköstä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
”Lemmikkien” alistajat ylipäätänsä. Olette sairaita imisiä kaikki.
Mutta tarttis hiiren syöjän varastoon. Mikä most violent kissarotu että tulis mun kanssa toimeen? Semmonen joka ymmärtäis että nyt hiiren syönnissä tosi kyseeessä ja pystyis jättämään kaks yötä omilleen la su pärjätä omillaan?

Vuosi alkoi oikein mainiosti. Pe - la yönä koira laski alleen sänkyyn. Eilen eläinlääkäriin ja diagnoosina kohtutulehdus, kevyesti verta tihuttava maksa ja nisäkasvain. Röntgenin mukaan ei ole levinnyt ainakaan keuhkoihin. Koira tuli illalla kotiin ja saa nähdä miten käy. Loppusumma 2300€ josta osa menee toivottavasti vakuutukseen.

Vuosi alkoi oikein mainiosti. Pe - la yönä koira laski alleen sänkyyn. Eilen eläinlääkäriin ja diagnoosina kohtutulehdus, kevyesti verta tihuttava maksa ja nisäkasvain. Röntgenin mukaan ei ole levinnyt ainakaan keuhkoihin. Koira tuli illalla kotiin ja saa nähdä miten käy. Loppusumma 2300€ josta osa menee toivottavasti vakuutukseen.
Oi voi.

”Lemmikkien” alistajat ylipäätänsä. Olette sairaita imisiä kaikki.
Mutta tarttis hiiren syöjän varastoon. Mikä most violent kissarotu että tulis mun kanssa toimeen? Semmonen joka ymmärtäis että nyt hiiren syönnissä tosi kyseeessä ja pystyis jättämään kaks yötä omilleen la su pärjätä omillaan?
Jos omistaisi ranchin niin tuollainen härkä voisi korvata vahtikoiran.

View: https://www.instagram.com/reel/DEkee6svxxv/?igsh=Nm4xOW11aDByYTVi

Voisi olla jopa tehokkaampi pitämään kutsumattomat vieraat poissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom