Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Body Shopilla on tehokas Hamppukäsivoide. Suosikki! Myös kasvovoide löytyy. Minun kasvot eivät (ainakaan vielä) ole alkaneet hilseillä kuten normaalisti tapahtuu talvella.Talven ikävä puoli, iho on monin paikoin etenkin käsistä kuin hiomapaperia.
On.Onkohan tässä joku "suomalaisuuden salaisuus" että nauttii päivästä toiseen monta kuukautta tätä kaunista valkeutta ja kinttaat kuivana pitävää pakkasta vain siksi että pääsee vain kuukauden-toista helteillä. Kärsivällisyys.
Täytyypä ostaa ja kokeilla.Body Shopilla on tehokas Hamppukäsivoide. Suosikki! Myös kasvovoide löytyy. Minun kasvot eivät (ainakaan vielä) ole alkaneet hilseillä kuten normaalisti tapahtuu talvella.
Siinä kasvovoiteessa on minusta vähän paha haju - mutta ehkä sinä et välttämäti haluaisikaan ruusuntuoksua.Täytyypä ostaa ja kokeilla.
Mitä muita (ihmisiä) luotaan työntävämpi sen parempi.Siinä kasvovoiteessa on minusta vähän paha haju - mutta ehkä sinä et välttämäti haluaisikaan ruusuntuoksua.
Eiköhän siellä jonkunlainen penetraatio tapahdu.Vahva aavistus siitä, että peppuni yksityisyyttä häiritään, toivottavasti jo lähiaikoina.
Lähete gastropolille
Jos ei oo vielä noin pitkällä, vaan edelleen ihan narukäsi, niin mitäs sitte?Hamppukäsi
Tähän on nakata kaksi vastausta.
Vatanen, ilman kartturia, keppivaihteilla, ja kättä lippaan auringolle.
View: https://m.youtube.com/watch?v=UEuZG37gFdM&pp=ygUWcGlrZXMgcGVhayBhcmkgdmF0YW5lbg%3D%3D
Ja, tunturiralli 1999, olin lähettäjänä perinteiseen malliin lipulla, ek2 Vennivaara, lämpömittari huiteli lähempänä -40°C kuin -30°C.
NY täytyy myöntää, etten muista oliko starletti vai välikoppaekkeri, äffäläinen kuitenki, tuli lähtöön. Lievästi oli kaatanu, kaaret, penkit ja vyöt näytti olevan ok, tuulilasia ei ollut. Oli menny säröille niin oli ollu pakko potkia pois. Takapaksin varustelaukusta oli löytynyt avokypärien kaveriksi kommandopipot ja laskettelulasit. Arvostan asennetta.
Ei se kuulemma oikeasti mahottomasti sisälle tuule, jos muut lasit on ehjinä.