Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
@Heatseeker pientä laittoa...

Kattelin tuota yks päivä. On näköjään käynyt maastossa pieni "oho"

Olin taas vähän reipas poika ja siivosin vaatekaappia. Tällä kertaa hihaton / tank top hyllyn.

Yllättävästi vain yksi paita lähtee kiertoon, mutta miksi ihmeessä olen mennyt ostamaan XL kokoisen rätin. Eihän se mahdu kuin jollekkin ala-asteelaiselle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei siis riitä suolen toimimattomuus, kovat vatsakivut, turvotus ja voimakas pahoinvointi, vaan nyt vuotaa sitten verikin takapuolesta 🙄 Hip hip hurraa.

Eniten v***taa paitsi kaikki, niin erityisesti se, että koska joulu/uusivuosi/loppiainen/ resurssipula/kiire, niin en vieläkään tiedä maanantaina otettujen verikokeiden tuloksia, eikä niitä näy Omakannassa, (vaikka labratädin mukaan seuraavana päivänä valmiit) koska ilmeisesti terv.keskus käyttää viivästystä.

Olisi ihan kiva tietää, selviääkö tästä ruokavaliomuutoksella vai aletaanko seuraavaksi etsiä suolistosyöpää.

Joku tulppa nyt pyllyyn ja nukkumaan.
😠

Päiväkahvivieraalla oli hauskaa kun minun jalat kramppaili vähän väliä. Keskenhän ei tietysti jätetä ja vaikeuksien kautta kamppailin maaliin.
Oliko tuo päivän toinen Lykkiminen saman näköistä kuin Jessie Digginsin suksilla lykkiminen? Näyttää jo puolimatkassa, että kohta hyytyy, tekniikka kauhean näköistä, mutta niin vain maaliin tullaan ja vieläpä kohtuu hyvillä sijoilla, mutta maalissa ollaan kaikkensa antaneita ja happea haukotaan kuin kala kuivalla maalla? :ROFLMAO:

Zone-sarja -42%
Alkoi taas se viimeisten minuuttien veivaus tuon LC:n kanssa. Hyvää yötä.
1000061319.webp

Aika kova, myyjältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom