Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Toinen takareisi meinasi krampata jo tuossa päiväkahviaikaan, ja varsinainen jalkareeni on vasta kohta alkamassa.

huhhuh
Liittyy asiaan tai ei liity, kävin jokunen vuosi sitten suksimassa keskivartalolihavan keski-ikäisen kuntoon nähden pitkähkön, 40km pertsalenkin. Ehdin kotona syödä, käydä suihkussa ja pukea kuivaa vaatetta ylle ennen päiväkahvivieraan saapumista. Miksiköhän edes pukeuduin voisi joku kysyä.
Päiväkahvivieraalla oli hauskaa kun minun jalat kramppaili vähän väliä. Keskenhän ei tietysti jätetä ja vaikeuksien kautta kamppailin maaliin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Liittyy asiaan tai ei liity, kävin jokunen vuosi sitten suksimassa keskivartalolihavan keski-ikäisen kuntoon nähden pitkähkön, 40km pertsalenkin. Ehdin kotona syödä, käydä suihkussa ja pukea kuivaa vaatetta ylle ennen päiväkahvivieraan saapumista. Miksiköhän edes pukeuduin voisi joku kysyä.
Päiväkahvivieraalla oli hauskaa kun minun jalat kramppaili vähän väliä. Keskenhän ei tietysti jätetä ja vaikeuksien kautta kamppailin maaliin.
Täytyy ottaa vähän elektrolyyttijuomaa niin kyllä se tästä.

@Lonewolf seurannut hintakehitystä tässä kohteessa.

@Lonewolf seurannut hintakehitystä tässä kohteessa.

En oo seurannu, mutta aamulla vilkaisin, vaikuttaa #kohtuulliselta
Ja onko @vokot tarpeeksi pyöreyttä etuvalossa.

Jotain puuttuu, ei oo Zivuvaunu-Zyndappi.

IMG_2192.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovasti piti sinnitellä, kolme olutta meni, mutta ku ruvettiin puhumaan staattisesta sähköstä ja nastakengistä, niin oli pakko lopettaa.

Mutta joo, näin ei-ammattilaiselle, aika vahvasti haiskahtaa autismin kirjon piirteille.
aivan lopussa tuli vasta paras kohta

Minä olen nyt vähän niin kuin positiivisesti kateellinen, kun sinulla on kertakaikkisen hurjia uusia heittäytymisiä käynnissä. 🙌

Minäkin aloitan. Ihan kohta!

semmosta se on kun ei ole rokkenrollia tarjolla elmään, kun joku tyhmä alkuvuosi ettei missään mitään tapahtu, niin pakko keksiä jotain muuta #ajankulua

Olimuuten joku raittiusseuran jäsenistä tuossa iltapäivällä edelläni kaupan kassajonossa.
Pyhäillan ostokset hänellä:
-noin 15 puolen litran yksikköä keskikaljaa
-muovikassi

kerran etessäni matiokaupan kassalla oli myös joku poikamies

ostokset: kuusi yksikköä sitä äskaupan vaaleaa lageerolutta a0,5l ja kaksi megaforcea &aski tupakkaa

tunsitelämäntapani terveiksi&raittiiksi (en muista koska olen ostanut viimeksi keskiolutta maitokaupasta) & (energilitkua, en ikinä)

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom