Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on just tätä. Aina pitää keksiä tekosyy sille että saa juoda.Vaikka siitä on huimat 5 päivää kun join viiniä, niin kyllä taas särähtelee korvaan töissä kommentit kuten "telkkarista tulee tänään suomi - xxxx niin PAKKO hakea kaljaa kaupasta"
Ei ole pakko. Se on valinta ja pidetään se sellaisena koska pakko vapauttaa henkilön ihan omasta vastuusta.
Niiiin, mutta joku diabetes shokkikohtaushan se tais olla.En halua masentaa, mutta niin se vain meni terveys kerrasta niinkin sitkeällä tervaskannolla kuin Pessis-Jaakko.
Minä voisin olla sinun äitiOnneksi täytän vasta 30. Taidan olla heittämällä ketjun nuorin.
Korjatkaa jos olen erehtynyt, mutta eikö se vaatisi sen että Sylvi olisi saanut edes kerran munaa?Minä voisin olla sinun äiti
Ei kai?Commandossa Arskan M60:n vyö riittää kolome varttia soittaa menemään.
Mä olen saman ikäinen. Onko sulla kolmenkympin kriisiä?Onneksi täytän vasta 30. Taidan olla heittämällä ketjun nuorin.
Elämä ei koskaan ole virheetöntä. Jälkeenpäin on helppo viisastella, mutta kun elämä eletään nyt, tässä hetkessä.näkee taas ne omat virheet