Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaikka siitä on huimat 5 päivää kun join viiniä, niin kyllä taas särähtelee korvaan töissä kommentit kuten "telkkarista tulee tänään suomi - xxxx niin PAKKO hakea kaljaa kaupasta"

Ei ole pakko. Se on valinta ja pidetään se sellaisena koska pakko vapauttaa henkilön ihan omasta vastuusta.
Tää on just tätä. Aina pitää keksiä tekosyy sille että saa juoda.
Ollut niin raskas työviikko että pakko, nyt on niin hyvä fiilis että pakko jne

En halua masentaa, mutta niin se vain meni terveys kerrasta niinkin sitkeällä tervaskannolla kuin Pessis-Jaakko.
Niiiin, mutta joku diabetes shokkikohtaushan se tais olla.

Tuota pohtinutkin, että miten mahtoi syödä. Oliko perinteinen ruisleipää ja kahvia 10 x päivässä aamukolmesta iltayhdeksään?

Sitten pari leipää jää vahingossa syömättä niin oho taju lähtee.

Oho, nyt olin kyllä hurja! On ollut nyt pari viikonloppua tylsää, sitten yksi mies jonka kanssa oon kesällä pari kertaa käynyt jätskillä laittoi taas viestiä että mitä kuuluu. Molemmille kuului tylsää niin kysyin sitä joku viikonloppu ulos tuulettimaan ja nyt sitten mennään parin viikon päästä ulos syömään ja parille 😁

Commandossa Arskan M60:n vyö riittää kolome varttia soittaa menemään.
Ei kai?
Johnilla oli helikopterista napattu M60 mukanq kun palasi komentopaikalle tapamaan CIA mies Murdockia Rambossa.
[edit.
Totta tosiaan. Samanlaisella vehkeellä jahdattiin myös Will Teaslea ensimmäisessä veressä 👍]

Tarkistamatta olen 100% varma että Arska ja Syltty eivät olisi sortuneet noloon saman aseen virheeseen.
Pitkälti samanlaisissa asuissa kyllä esiintyivät mutta joku roti.

Viimeksi muokattu:
Tärkeää tietoa ketjun keski-ikäiselle kaljaporukalle.

1000006184.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Nyt on useempi kuukaus menny ettei perjantaisin ja pyhitetään la salille. Vois ehkä vähän useammin skipata kokonansa viikonlopuilta nämä juomakset. Saattaa alkaa tästä viikonlopusta kun ei nyt tänäänkään näköjään mitään tullut otettua.

Onneksi täytän vasta 30. Taidan olla heittämällä ketjun nuorin.
Mä olen saman ikäinen. Onko sulla kolmenkympin kriisiä?

Mulla on. Ja aika paha. Taisi mennä yksi potentiaalinen parisuhdekin tuon vuoksi. Nyt kun ottanut etäisyyttä tämän tapailun päättymisen jälkeen, niin näkee taas ne omat virheet.

Viime vuoden alussa tuli tosiaan työkuviotkin sekoiltua ja asumisjutuissa myös vähän vihkoon meni. Uskomatonta, miten voi yhden kalenterivuoden aikana tehdä aikalailla pahimmat virheet tähän 29v ikään mennessä.

Positiivista on, että näistä tuli opittua. Pahaa tekee silti. Jostain syystä ihan ok fiilis tällä hetkellä. Tuntuu että nyt taas alkaa lähenemään henkistä tasapainoa. Matkaa on vielä mutta suunta oikea. Katse on siirtynyt taas menneestä tulevaan ja se on minusta hyvä.

Se on kyllä kieltämäti joskus kevyt epäkohta joissain toimintalevvoissa, että pitäisi ehkä uutta lipasta vaihtaa sitä kolmattasataa kutia ampuessa.

Ehkä ne tajuaa itekin, että elokuvassa ollaan vaan :unsure: :unsure:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom