Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, toi kamerajuttu itseänikin ihmetyttää. Peruutus ihan ok, mutta 360 aika kämänen.Popupit intternettisivuilla..niistä minä saan sen epilepsian vs jostain kartasta "mittaristossa".
Kotia ajellessa Naisen kanssa mietittiin että aika pieni se mittarinäyttö oli...toki eipä siihen tartte (911sen) öljyn/vedenlämpö, öljynpaine, kierrosluku tms..ei paljoa jää jäljelle ja ihan fiksua käyttää se just karttoihin ja muuhun moderniin teknologiaan.
Keksin moitittavaa muuten. Peruutus/360kamerat yllättävän heikkolaatuiset kuvaltaan. Golffin peruutuskamerassa parempi kuva (toki vähemmän ominaisuuksia kuvassa)
Mua ihmetyttää se että #muistaakseni Taycanissa (saatto olla kyllä joku muukin panamera/cayennekin) on paljon parempi 360 kamera, en nyt vaan muista mikä silloin oli lainassa... Yksittäisinähän ne kamerakulmat toimi ihan ok, mutta se 360 oli vähän kämänen kyllä.Joo, toi kamerajuttu itseänikin ihmetyttää. Peruutus ihan ok, mutta 360 aika kämänen.
Olen tähän mennessä laittanut paskaisten kameroiden ja yleisen pimeyden piikkiin, mutta saas nähdä päivien pidentyessä.
Se vannenäkymä 360 kamerassa on kyllä aika hyvä. Ne 22” kesävanteet eivät ole ihan ilmaiset…
Mutta se autoista. Palataan ryyppäämiseen ja syömiseen, kohtahan alkaa taas pitkä viikonloppu.
Kaikkihan ne on nykyään diginäyttöjä?
E.Ootko muuten harkinnut että lähtisit ehdolle AKK:n puheenjohtajaksi?
Mika Häkkinen kuuli uutisia Suomesta – sitten tärähti melkoinen viesti Toni Vilanderin puhelimeen
Mika Häkkinen ei jäänyt sanattomaksi kuultuaan Toni Vilanderin toimista.www.is.fi
Minun Fård on ollut oikein toimiva peli.
Miten mukavaa oli palata töihin, kun huomenna on perjantai ja tosiaan pitkä viikonloppu edessä.Mutta se autoista. Palataan ryyppäämiseen ja syömiseen, kohtahan alkaa taas pitkä viikonloppu.
No joo. Toiko nyt on sitten niin ihanan hieno? Mitäs toi digitökötti tossa keskellä, joko/tai olisi hyvä.
Tuo on siedettävä mittaristo. Siihen keskelle saa vaihdettua haluamansa informaation. Esimerkiksi nopeuden numeroina, jos joku kieroutunut sielu sellaisen siihen haluaa. Trippimittari siinä on itsellä, ellen vilkaise rangea tai kulutusta.No joo. Toiko nyt on sitten niin ihanan hieno? Mitäs toi digitökötti tossa keskellä, joko/tai olisi hyvä.
No kyllähän täällä joillaki viisarit värähtelee vintage military vehkeisiin, puhki ruostuneisiin hilukseihin ja semmosiin.Toiko nyt on sitten niin ihanan hieno?
Ihan samaa unetonta ja lihavaa paskaa kuin edelliset 10 vuotta.Että ei tämä vuoden alku ihan ruusuista euforiaa ole ollut.
No kyllähän täällä joillaki viisarit värähtelee vintage military vehkeisiin, puhki ruostuneisiin hilukseihin ja semmosiin.
2020 mercedeksessä vielä viisari värähtää
Jotku jää asemalleki.Toisilla viisarit värähtelee kelloista, onhan meitä moneen junaan.