Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja jos Minä G mersun ostaisin, en todellakaan ajai sillä maastosa vaan kestopäällysteillä/kuten/nytkin
Tänään voisi käydä CD-hyllyt läpi ja pistää osan poistoon.
Olisi piristävän raikasta, jos tavanomaisten uusivuosilupausten sijaan joku ilmoittaisi aloittavana raskaan perseilykauden heti 1.1.
Uaz on halpa, lähes kertakäyttöiseksi tarkoitettu tykinruuan kuljetusväline. Kyllä silläkin maastossa johonkin pääsee, mutta on rienausta kutsua sitä autoksi.Minkäs tähären sitten kun Minä olin asevelipalveluksessa vuonna 1998, kapiaiset ajelivat onely bensiinikäyttöisillä neuvostoliittolaisilla?
ja hyvin ne sielä näyttivät liikkuvan
miten selitätte tämän?
#hirweetfläshbäckit #vuoteen1998
Kalja auki tämä on budjetoitu viivapäiväksi. Otimme mukaan puolikkaan sacher kakun eiliseltä, aion syödä sen lounaaksi.
On piristävän raikasta, kun tavanomaisten uusivuosilupausten sijaan ilmoitan aloittavani raskaan perseilykauden heti 1.1.
Voitte porukalla jännittää, pysyykö syömiset koko tammikuun mäkkärilinjalla, jaksanko tissutella päivittäin, pystynkö välttämään kaikkea liikuntaa ja vähentämään roimasti nukkumisaikaa.
Tä.katsoiko Seeker wienin kontzertin avauksen?
jos, et, katso asreenasta
Hän on Mielessä
Minen rupea hehkuttamaan!
Olisi piristävän raikasta, jos tavanomaisten uusivuosilupausten sijaan joku ilmoittaisi aloittavana raskaan perseilykauden heti 1.1.
Voisi porukalla jännittää, pysyykö syömiset koko tammikuun mäkkärilinjalla, jaksaako tissutella päivittäin, pystyykö välttämään kaikkea liikuntaa ja vähentämään
Voisi porukalla jännittää, pysyykö syömiset koko tammikuun mäkkärilinjalla, jaksaako tissutella päivittäin, pystyykö välttämään kaikkea liikuntaa ja vähentämään roimasti nukkumisaikaa.