Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
KYLLÄ! pelkkiä mersuja rivissä

nykään pitä olla tarkkana, ettei joudu jonkun tojotan kyytin

yhtesti olen kieltäytynyt model S:n palveluksista ja odotin seuraavan dieselkäyttöisen taksiauton

#DeGröna
kun 124-korisen dieselin rouskutus alkaa kuulumaan, niin silloin tietää että kohta on asiallista kyytiä luvassa

Makuasioista ei kannata kiistellä, hyvät herrat.

Omasta mielestäni nämä aasialaiset poika- ja tyttöbändit ovat keinotekoisia luomuksia megamarkkinoille. Siloteltuja, muovisia, loppuun asti tiettyyn malliin muokattuja kiiltokuvia. Ainakin Koreassa ko teollisuus on huipputehokas. Pidän musiikista, jossa on särmää. Kuuntelen mielummin esim bluesia. Sitä voi laulaa vaikka ruma nainen tai vanha mies. Jos joku tykkää korealaisista kissimirreistä, niin siitä vaan.

no entiijä, kerrankos sitä 5k pakoputkeen laittaa

on se kyllä hurja jos ajattelee, Teidän ei kannata ajatella

hinpunverran pakoputken hintaan lisää niin sillä sai lähes kuin uuden -07 vuosimallin 16tkm ajetun amerikkalaisen ilmajäähdytteisen 1200cc v2, hienon tuotteen

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
miettikää, älkää miettikö

jos ostaisi tuliuuden 15tkm R-kellon ja siihen pitäisi alkaa heti ostelemaan joku muutaman tonnin lisäosa, vaikkapa erilainen ranneke, tai joku titaaninen nuppi

huhhuhjaveläkerranhuhhuh

tässä mielessä kuluneena ostaminen on äärinmäisen kannattavaa, Minunkin tuotteeseen kun kaikki hengitysmuutokset oli jo tehty, kuuluivat ns.hintaan, itse ei tarvi kun päästellä &nauttia JYTINÄSTÄ #nautin

iu

Tahtoisin vain silittää. 🤗

rouskutuksesta tuli mieleen

joku brittitoimittaja kommentoi että Akran titaaniputki veeneloseen olisi "a little bit pricey"

View: https://www.youtube.com/shorts/Dvu65cINB4Y

no entiijä, kerrankos sitä 5k pakoputkeen laittaa

nyt vasta luin varmasti oiken!!!!!!!11

ei kai D:hen saa laittaa Mitään muuta kun Termignonia!!!!!!

En Minä Ainakaan Pystyisi Kuviella Minkään Muun Merkkistä, sehän on suoranainen Raiskaus jos alkaa muun merkkistä brändiä siihen istuastuttamaan!!!!!

nyt vasta luin varmasti oiken!!!!!!!11

ei kai D:hen saa laittaa Mitään muuta kun Termignonia!!!!!!

En Minä Ainakaan Pystyisi Kuviella Minkään Muun Merkkistä, sehän on suoranainen Raiskaus jos alkaa muun merkkistä brändiä siihen istuastuttamaan!!!!!
itse
asiassa

se Termi olis tonnin halavempikin

View: https://www.youtube.com/shorts/fEn8oz6rQGs

noni, helppo valinta

pysyy Ducati Ducatina kun on oikeanmerkkistä aftermarkettia, kuluneena ostaja arvostaa!
affirmative

ja sen yli jääneen tonnin voi sijoittaa keraamiseen pinnotteeseen, valkoisiin mikrokuituliinoihin ja;

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom