Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
olen hiaman pohtinut sen jälkn kun puhuit nanopinnoitteesta

tuleekohan Teistäkin samanmoinen D:n omistaja kuin eräästä HerrasMiehestä jonka ex-tyttöystävän kanssa piipahdin kahtesti kirjastossa

Hän joka kertoi Minulle, että hänen poikaystävällään oli ollut Ducati "Minä sain joskus katsoa sitä"
Tulee.

Kyseisestä laitteesta naiset pidetään vähintään käsivarrenmitan päässä.

Junppa och hunppa.

IMG_2108.webp

Töissä käyty ja leuvvat vedetty, suunnitelmassa pysyttiin. Nyt vaatii ehkä pikkusen palautumisjuomaa. Ei tainnu meitin hallissa olla ketään muuta töissä. Odotusten mukaisesti melko kuollut päivä joten puoli tuntia aikaseen lähdin töistä, niin eikös asiakas soittanut kotimatkalla luuriin ootko vielä siellä tuun hakeen? Miten helv osaavat just silloin aktivoitua?

151 turmaleikkausta tähän mennessä tänä vuonna. Muutama tulee vielä. Seuraavaksi lähin 114 ja sitten muut jää alle sadan.
Olette siis ollut reilusti yli puoli vuotta vapaalla, hyvä.

Samalla periaatteella, kuin eräs taannoinen työkaveri oli puoli vuotta juomatta, koska otti sinä vuonna vain jokatoinen päivä.

Toisinkuin Max.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Väitätkö ihan pokkana, että aattona kainaloon halunnut nainen ei halunnut mitään muuta?

e

mutta jos vosu kysyy kainaloseuraa niin silloinhan Minulla ei ole minkäänlaisia tähtääviä toimia vaan menen virran mukana

tarkoitin, että esinmerkiksi tänäehtoona kapaksta yrittäisin päästä pukille -> ei ole pelkoa
jos joku vosu yrittää kanssani niin se taaskaan ei ole Minun tähtäävä toimi, vaan hänen

Tekeekö Reddit automaattisesti käyttäjänimen, tiiättekö? En muista ikinä tehneeni, mut näkyy ihan super-spesifi tili silti mulla ku meen tonne, mitä en ois ite millään keksiny.

Pelästyin joskus kanssa kun kävin niin mulla näköjään joku ihmeellinen käyttäjänimi sinne, en todellakaan mitään semmosta sinne tehny. Joku google automaatio vai mikä sen tekee?

Suositut

Back
Ylös Bottom