Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tuu säkin naisten kympille! Se on eka tavoite ja sit syksyllä puolikas Suomen Ateenassa 💪
Puolikas vois olla kova tulevalle vuodelle, mut pitäis sitä välillä painojakin nostella, niin auta ku pitää tavoitteet maltillisina.

EDIT: Käsitykseni mukaan tuo penis, varsinkin trikoissa, lienee este naisten kympille osallistumiseen?

Puolikas vois olla kova tulevalle vuodelle, mut pitäis sitä välillä painojakin nostella, niin auta ku pitää tavoitteet maltillisina.

EDIT: Käsitykseni mukaan tuo penis, varsinkin trikoissa, lienee este naisten kympille osallistumiseen?
Joooo totta tosiaan. Päivittelehän ainakin tänne miten kunto kohoaa.

Ja ns kisajuoksuja voi ottaa aina itsenäisestikin. 😊

Wow yhden käden leuka on oikeesti todella kova suoritus. Pitäis laihduttaa 10kg jos tota lähtis yrittämään, mutta tykkään oll lihava, siitä minä nautin. Vai pitäiskö munkin alkaa karppaamaan?🤔
Ja reenit etenee oon nyt vanhoilla päivillä keksiny pyörän tjtn ei mitään vaivoja ja homma menee koko ajan (hitaasti) eteenpäin. 50kg leuka plus oma 10kg lisuri ennen juhannusta toteutunee, mutta en lähde sitä hoputtamaan. Näkisin ton ykl neutraaliotteen suorituksena ei siinä muuten voi olla tasapainossa?
No kiitos kiitos! Mutta toki minä olen mallia jäntevä rimpula, ainakin se helepottaa kun ei paljoa ylimääräistä.
Toisaalta, Lauttamus yli 90kg, ja yhdellä sormella yhe käe leuka. Ristus...

Milläs tyylillä teet suunnilleen? Siis kuinka usein ja millasia sarjoja?
Yhellä käellä rimpuillessa saa kyllä nopeesti paikat kipeiksi. En varsinaisesti suosittele, ellei asiaan mitään pakkomiellettä.
Hauis kestää itellä vaikka mitä, mutta selän kiinnitykset oli sen verran kipeet, että nyt talveksi sai taas jäädä.

Ote juu melko neutraali, tai sellanen kuin siinä kensui kahvassa. Käpälä tulee tuohon keskelle, samaan kohtaan missä kahvakuulaa pitäisi.

Voisihan sitä keväämmällä muutaman kilon tiputtaa, mutta tammikuussa vielä sen verran extraa ohjelmassa muutenkin ettei silloin vielä parane aloittaa. Aamupaino 95-96 kg väliin ja tasapainotila 98 kg kieppeille.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ai Burt on kuollut eilen, vähintään 90v iässä.
1735225947176.webp

Helposti. Senku syö sen mitä ruumis halajaa.
Otin joskus vuonna miekka ja kilpi kokeilumielessä kesällä olleen treenitauon jälkeen vain yhden treenin viikossa, samalla syöden sen minkä kroppa hinkuu. Kahdeksan viikon aikana painoa n 10 kg lisää ja kyykkytankoon 80 kg lisää kympin sarjaan.
Edit. Nykyinen maksimi reilusti pienempi kuin tuolloinen kovin sarja. Wanha&raihnainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom