Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Penasta puolet vähemmän, yhe käe leuka meni kesällä kun muutaman viikon harjottelin.
No ei se nyt semmonen Timo Lauttamus suoritus ollut suoralta käeltä puhtaasti, mutta ei mitään rimpuiluakaan.

Sullakin olis varmaan siihen hyvät mahrollisuudet pienellä harjottelulla, jos jotain 50kg lisäpainoja nypit. Vai mennyt jo..?
Toistoja omalla painolla oman kokemuksen mukaan vaatii n. 15 puhdasta.

Wow yhden käden leuka on oikeesti todella kova suoritus. Pitäis laihduttaa 10kg jos tota lähtis yrittämään, mutta tykkään oll lihava, siitä minä nautin. Vai pitäiskö munkin alkaa karppaamaan?🤔
Ja reenit etenee oon nyt vanhoilla päivillä keksiny pyörän tjtn ei mitään vaivoja ja homma menee koko ajan (hitaasti) eteenpäin. 50kg leuka plus oma 10kg lisuri ennen juhannusta toteutunee, mutta en lähde sitä hoputtamaan. Näkisin ton ykl neutraaliotteen suorituksena ei siinä muuten voi olla tasapainossa?

Ja sitten jos karjalanpiirakoiden kylkeen on tarjolla munavoita, sitä voi vetää lusikalla suoraan kiposta.
Munavoi + piirakat on herkkua, mutta ajatus pelkän munavoin syömisestä aiheuttaa pienen yökkäsrefleksin. Ja nyt en kaipaa yhtään mitään pahoinvointia lisäävää 🤢

Kaikkia joulukiloja keränneitä kuitenkin varmasti lohduttaa, että minulla on paino laskenut. Kuukauden verran menty hyvin pienellä ravinnolla, ja kun juomatkin (Huom alkoholittomat) nyt lisäävät oirehdintaa, niin suusta ei mene paljoa alas. Keskityn nimittäin siihen, ettei mikään tulisi ylös.

Oikeastaan Kajsnan pitäisi tulla asentamaan Ringeriä suoneen.

Strategisella. Strategiana olla kuitenkin mökki sekaisin vielä tänään.

muoks. rommista + pepsi maxista muodostuikin tämän päivän aamiainen.
Tuosta kun viimein lopettaa juomisen niin krapula ei tokene yhdellä rasvaisella pitsalla ja päivän tärinällä. Tekee pahaa jo pelkkä sivusta seuraaminen, kun tietää sen olon mikä tulee jo kahdenkin päivän juopottelusta 🤢

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tuosta kun viimein lopettaa juomisen niin krapula ei tokene yhdellä rasvaisella pitsalla ja päivän tärinällä. Tekee pahaa jo pelkkä sivusta seuraaminen, kun tietää sen olon mikä tulee jo kahdenkin päivän juopottelusta 🤢
Puolustuksekseni pitää sanoa, että en minä oo sentään mitään koko päivän kuureja vetänyt, mitä nyt tänään piti ottaa pienet soittojuomat, kun iski taas luomisen tuska ja nauhoittelin Totoa.

Mutta joo, tokko lähtee suihkulla ja jaffalla, kun tosiaan ajaa tuotannon alas.. kaapissa on pameja :P (en kyllä tykkää syödä noita, enkä siis käytä, mutta jääny historiasta)

Illalla sitten Sub klo 21:00 🤌
1735209748962.webp

(Alan olemaan kohta varmaan sellaisessa raivostuttavassa kännissä.)

Illalla sitten Sub klo 21:00 🤌

Onko kukaan muu koskaan miettiny miten saksalainen näkee tämän elokuvan nimen?
der, die, das are three ways of saying 'the' in German. ALL nouns have a gender: either masculine (der), feminine (die), or neuter (das)
Der Hard vaikuttais paremmalta nimeltä tällaiselle action elokuvalle saksankieliselle yleisölle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom