Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Sari lukee, Minä en

IMG_3146.webp

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kuka nyt päihdytysaineita maun takia juo.
Toisaalta ihan samaa mieltä, toisaalta sitä mieltä, että on oltava rahaa juoda hyvän makuisia viinoja tai ei tarvii sit juoda. Toi granaattiomenaliköörikin on siis oikeasti ihan hyvää, kun käyttäs oikein sitä, vaikka edes sellaisenaan jäillä, mutta edellisessä tsoktailissa ei oikein toiminu.

Toisaalta ihan samaa mieltä, toisaalta sitä mieltä, että on oltava rahaa juoda hyvän makuisia viinoja tai ei tarvii sit juoda
No joo. En välttämättä hommaa itse usein mitään premiumia, mutta myönnetään että esim. tietyt muovipulloissa myytävät, spriinhajuiset ammatti miästen liemet jäävät hyllyyn, vaikka saisi "halvalla" (Suomessa mikään ei ole varsinaisesti halpaa).

No joo. En välttämättä hommaa itse usein mitään premiumia, mutta myönnetään että esim. tietyt muovipulloissa myytävät, spriinhajuiset ammatti miästen liemet jäävät hyllyyn, vaikka saisi "halvalla" (Suomessa mikään ei ole varsinaisesti halpaa).
Oikeastaan viittasin eniten omalta osaltani siihen, että mihinkään kiljun tai kotiviinin tekoon en enää rupee :D

Alkosta kelpaa kyllä vähän halvempikin.

Ei kukaan mitään alkoholittomien rypälemehujen makuja vertaile ja alkoholittomat kaljat vain niille jotka alkollisia vetäneet aiemmin.
Vain täysi idiootti jois isoon hintaan jotain tanniinivettä vanhasta tynnyristä jos ei siinä alkoholia.:ROFLMAO: Kaikenlaista teeskentelyä aiheesta joka suuntaan itse otan nyt rehellisesti vodka+pepsimax.

Suositut

Back
Ylös Bottom