Ahh, kanaa ja riisiä. Huomenna jlihakastiketta. Kuinka olenkaan kaivannut tätä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta juhlissa on melkeinpä parasta paluu takaisin arkeen.Ahh, kanaa ja riisiä. Huomenna jlihakastiketta. Kuinka olenkaan kaivannut tätä
Itse olen mässyttäny rasvaisia ruokia ja konvehteja sen verran, että nyt närästää/refluksia. Ostin piimää kaupasta ensiavuksi.Mässyttäminen ei ole onnistunut,
Chili-paprika-jauhelihapasta uunissa. Kylkeen tuommonen pelkistetty feta-oliivi-salaatti.Ahh, kanaa ja riisiä. Huomenna jlihakastiketta. Kuinka olenkaan kaivannut tätä
Tehdäänkö akromioplastia heti?
Juu. Ampumasektori on sillä tavalla laajahko. Jopa yllättävä.osumisrosentti ei ehkä paras mahtollinen.
Pitäisi joskus kokeilla. Olisihan se tömäkämpi kuin Cock17.Eikö joku haulikko ois Sylvin vehjes?
Kuka nyt päihdytysaineita maun takia juo.Saatanan pahaa, mutta kai tuo ainakin kupoliin käy, jos ei muuta.
Toisaalta ihan samaa mieltä, toisaalta sitä mieltä, että on oltava rahaa juoda hyvän makuisia viinoja tai ei tarvii sit juoda. Toi granaattiomenaliköörikin on siis oikeasti ihan hyvää, kun käyttäs oikein sitä, vaikka edes sellaisenaan jäillä, mutta edellisessä tsoktailissa ei oikein toiminu.Kuka nyt päihdytysaineita maun takia juo.
No joo. En välttämättä hommaa itse usein mitään premiumia, mutta myönnetään että esim. tietyt muovipulloissa myytävät, spriinhajuiset ammatti miästen liemet jäävät hyllyyn, vaikka saisi "halvalla" (Suomessa mikään ei ole varsinaisesti halpaa).Toisaalta ihan samaa mieltä, toisaalta sitä mieltä, että on oltava rahaa juoda hyvän makuisia viinoja tai ei tarvii sit juoda
Oikeastaan viittasin eniten omalta osaltani siihen, että mihinkään kiljun tai kotiviinin tekoon en enää rupee :DNo joo. En välttämättä hommaa itse usein mitään premiumia, mutta myönnetään että esim. tietyt muovipulloissa myytävät, spriinhajuiset ammatti miästen liemet jäävät hyllyyn, vaikka saisi "halvalla" (Suomessa mikään ei ole varsinaisesti halpaa).