Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Buu. Multa taitaa olla suklaan syönti taas kielletty pidemmäksi aikaa.😫 naaman ja kaulan atooppinen ihottuma lehahtelee joka kerta ku suklaata syön vähä enemmän. Ihan typerää.
Lohduttaako jos kerron, että sain tänään just lootan noita Lindtin maitosuklaapalleroita, jota on mahtavia?

Jäsen V on huomattavan usein viimeaikoina junaillut Manseen. Syy siihen on...no vaihtoehdot on samat kuin kaikkeen..Raha tai 715517.

täälä on lössiä

#paikkakunnalla #negative

IMG_3028.webp

Kaverin puolesta kyselen, että millaisella reseptillä olet tehnyt?
Ihan vaan netistä kaivellen etsin reseptejä ja olen varmaan kokeillut erilaisia, mutta viimeksi tein muistaakseni sellaisen, missä oli noin kolme desiä viskiä, sitten purkillinen kondensoitua maitoa, purkillinen kuohukermaa ja kupillinen kahvia. Tuo kondensoitu maito on niin makeaa, että en lisää mitään sokeria enää sen lisäksi. Aika summittainen resepti joo, mutta perusperiaate toimii. Sitten seos lasipulloon ja jääkaappiin kylmenemään. Aineet kannattaa valuttaa pulloon trattia käyttämällä; varsinkin tuo kondensoitu maito on melkoista tahmaa ja valuu hitaasti kuin mikä. Juoman vahvuuttahan saa helposti säädeltyä käytetyn viskin määrällä.

Nuista savotoista M.
Tuon ässän viillekkeet on lähinnä vitsi.

Myös "Särmä rynnäkköreppu iso" on varteenotettava vaihtoehto. Hinnasta puuttuu Savotan brändilisä
Kiitos kommenteista, myös -kake-lle. Yritän päästä vielä kivijalkaliikkeeseen potkimaan renkaita, mutta M-kokoinen Jääkäri alkaa olla vahvoilla. Ässän kohdalla mietin jo aiemmin että se voi olla liian pieni ja kapea. Ei tavaramäärän suhteen, vaan allekirjoittaneen hartialeveyden.

Buu. Multa taitaa olla suklaan syönti taas kielletty pidemmäksi aikaa.😫 naaman ja kaulan atooppinen ihottuma lehahtelee joka kerta ku suklaata syön vähä enemmän. Ihan typerää.
Itse mietin aina kun joku näppy ilmestyy, että miten sitä luuli 14v:nä että se on vain teinien juttu ja onneksi loppuu kun täyttää 18!.. .... Ei.

Viemäriin.

On kyllä jotenkin maailman epämyyvin kuva juomasta ja totilasiin minä tuon laittaisin, mutta juomahan on mahtavaa, jos vaan löytyy tota kuivattua neilikkaakin himasta sitruunan lisäksi.
Joku variaatio tästä on itellä käytössä "yleistotina": Kuumaan veteen teesihtiin maustepippuria, inkivääriä ja neilikkaa. Antaa hetken olla. Perään hunajaa ja joko rommia tai viskiä, jotain makeemman puoleista. Antaa hautua. Lopuksi sitruunan/limen mehu ja sekoitus. Valmis.

Joku variaatio tästä on itellä käytössä "yleistotina": Kuumaan veteen teesihtiin maustepippuria, inkivääriä ja neilikkaa. Antaa hetken olla. Perään hunajaa ja joko rommia tai viskiä, jotain makeemman puoleista. Antaa hautua. Lopuksi sitruunan/limen mehu ja sekoitus. Valmis.
Ihmettelen jos ei tulis vallan toimivaa tuollakin reseptillä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itse mietin aina kun joku näppy ilmestyy, että miten sitä luuli 14v:nä että se on vain teinien juttu ja onneksi loppuu kun täyttää 18!.. .... Ei.
Mulla ei teininä ollut mitään iho-ongelmia (jos ei nyt kuivaa ihoa lasketa), mut sen jälkeen ku suolivammasuus, ibd siis, todettiin niin on ollu jos jonki näköstä ongelmaa erityisesti naaman kanssa. Nyt on toki käsiinki alkanu tuleen noita ihottumia naaman ja kaulan lisäksi. Finnit onneks on jääny suurimmaksi osaksi pois, kun hormonikierukka otettiin pois.

Et joo. Ajattelin kans sillon teininä et onneks ei ollu aknea eikä vanhempana semmosista tarvii enää huolehtia. Pyh.

Back
Ylös Bottom