Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihtoehto C voidaan heti sulkea pois, tuollainen rottinkituoli ei nimittäin kestä hänen massaansa.
Lohduttaako jos kerron, että sain tänään just lootan noita Lindtin maitosuklaapalleroita, jota on mahtavia?Buu. Multa taitaa olla suklaan syönti taas kielletty pidemmäksi aikaa. naaman ja kaulan atooppinen ihottuma lehahtelee joka kerta ku suklaata syön vähä enemmän. Ihan typerää.
Kaverin puolesta kyselen, että millaisella reseptillä olet tehnyt?Voisi taas tänä vuonna väkertää perinteisesti viskipohjaiset kermaliköörit itse, mitäpä sitä baileysvanatallinneja ostelemaan.
Nuista savotoista M.Pitäisi ostaa uusi päiväreppu. Savotta Jääkäri S vai M? Savotta Kahakka voisi olla myös hyvä vaihtoehto.
Ihan vaan netistä kaivellen etsin reseptejä ja olen varmaan kokeillut erilaisia, mutta viimeksi tein muistaakseni sellaisen, missä oli noin kolme desiä viskiä, sitten purkillinen kondensoitua maitoa, purkillinen kuohukermaa ja kupillinen kahvia. Tuo kondensoitu maito on niin makeaa, että en lisää mitään sokeria enää sen lisäksi. Aika summittainen resepti joo, mutta perusperiaate toimii. Sitten seos lasipulloon ja jääkaappiin kylmenemään. Aineet kannattaa valuttaa pulloon trattia käyttämällä; varsinkin tuo kondensoitu maito on melkoista tahmaa ja valuu hitaasti kuin mikä. Juoman vahvuuttahan saa helposti säädeltyä käytetyn viskin määrällä.Kaverin puolesta kyselen, että millaisella reseptillä olet tehnyt?
Kiitos kommenteista, myös -kake-lle. Yritän päästä vielä kivijalkaliikkeeseen potkimaan renkaita, mutta M-kokoinen Jääkäri alkaa olla vahvoilla. Ässän kohdalla mietin jo aiemmin että se voi olla liian pieni ja kapea. Ei tavaramäärän suhteen, vaan allekirjoittaneen hartialeveyden.Nuista savotoista M.
Tuon ässän viillekkeet on lähinnä vitsi.
Myös "Särmä rynnäkköreppu iso" on varteenotettava vaihtoehto. Hinnasta puuttuu Savotan brändilisä
Ei.Lohduttaako jos kerron, että sain tänään just lootan noita Lindtin maitosuklaapalleroita, jota on mahtavia?
Itse mietin aina kun joku näppy ilmestyy, että miten sitä luuli 14v:nä että se on vain teinien juttu ja onneksi loppuu kun täyttää 18!.. .... Ei.Buu. Multa taitaa olla suklaan syönti taas kielletty pidemmäksi aikaa. naaman ja kaulan atooppinen ihottuma lehahtelee joka kerta ku suklaata syön vähä enemmän. Ihan typerää.
Ei jaksa.Magdeburg: Anschlag auf Weihnachtsmarkt! Verletzte und Tote befürchtet
In Magdeburg ist ein Auto in die Menschenmenge auf einem Weihnachtsmarkt gefahren.m.bild.de
Verestää taas saksankielen opintoja
Joku variaatio tästä on itellä käytössä "yleistotina": Kuumaan veteen teesihtiin maustepippuria, inkivääriä ja neilikkaa. Antaa hetken olla. Perään hunajaa ja joko rommia tai viskiä, jotain makeemman puoleista. Antaa hautua. Lopuksi sitruunan/limen mehu ja sekoitus. Valmis.Viemäriin.
Hot Irish Whiskey
Cloves, lemon, water, sugar, and Irish whiskey create a potent cocktail guaranteed to warm you up on a cold night and heal anything that ails you.www.allrecipes.com
On kyllä jotenkin maailman epämyyvin kuva juomasta ja totilasiin minä tuon laittaisin, mutta juomahan on mahtavaa, jos vaan löytyy tota kuivattua neilikkaakin himasta sitruunan lisäksi.
Ihmettelen jos ei tulis vallan toimivaa tuollakin reseptillä.Joku variaatio tästä on itellä käytössä "yleistotina": Kuumaan veteen teesihtiin maustepippuria, inkivääriä ja neilikkaa. Antaa hetken olla. Perään hunajaa ja joko rommia tai viskiä, jotain makeemman puoleista. Antaa hautua. Lopuksi sitruunan/limen mehu ja sekoitus. Valmis.
Varmaan kyseessä #mielenterveysongelmat :|Ei jaksa.
Auto syöksyi väkijoukkoon joulutorilla Saksassa – Bild: loukkaantuneita kymmeniä
Useiden uutisoidaan loukkaantuneen.www.is.fi
No toki. Etenkin kun ei ole kyseessä valkonaama.Varmaan kyseessä #mielenterveysongelmat :|
Sähän vierailet Mansen anniskeluravintoloissa lähes yhtä useasti kuin mä villeinä opiskeluvuosina. Sillon kyllä otettiin ehkä hieman enemmän kuin #kohtuudelle#rerveydeksi.
Mulla ei teininä ollut mitään iho-ongelmia (jos ei nyt kuivaa ihoa lasketa), mut sen jälkeen ku suolivammasuus, ibd siis, todettiin niin on ollu jos jonki näköstä ongelmaa erityisesti naaman kanssa. Nyt on toki käsiinki alkanu tuleen noita ihottumia naaman ja kaulan lisäksi. Finnit onneks on jääny suurimmaksi osaksi pois, kun hormonikierukka otettiin pois.Itse mietin aina kun joku näppy ilmestyy, että miten sitä luuli 14v:nä että se on vain teinien juttu ja onneksi loppuu kun täyttää 18!.. .... Ei.