Zone-sarja -42%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
mikähän on Tohtorin luku

IMG_3015.webp

tein väitöskirjamaisentason havainnon, että tukka ei pitene jos sitä leikkaa!
Toinen havainto: Se myöskin lakkaa kasvamasta pituutta, jossain vaiheessa.

Eli varmaankin irtoaa ja katkeilee hiukset samaa tahtia kuin kasvaa.

Varmaan jos rastat vääntelis, kasvais loputtomasti. :unsure:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hitsi kun on motivaatio vähissä. Ei jaksa ei kiinnosta.

Pitäisiköhän ostaa viikonlopuksi harjoittelukinkku.

Pitäisiköhän ostaa viikonlopuksi harjoittelukinkku
Taitaa tulla eka joulu, kun pitää itekin harkita oman kinkun paistoa. Johan tässä 43vee kerkeskin loisiin toisten paistamilla.

Muoks. Tai korjaus: olen toki vanhuksilla ollessani paistellu sinne hommatun kinkun yötä vasten jonkun kerran, että saavat nukkua, mutta himassa ei oo ikinä ollut.

Taitaa tulla eka joulu, kun pitää itekin harkita oman kinkun paistoa. Johan tässä 43vee kerkeskin loisiin toisten paistamilla.

Muoks. Tai korjaus: olen toki vanhuksilla ollessani paistellu sinne hommatun kinkun yötä vasten jonkun kerran, että saavat nukkua, mutta himassa ei oo ikinä ollut.
Eipä ole tullut kinkkuja paisteltua.

Mutta hetkinen, onko mahdollista että joulun jälkeen kinkkuja voisi saada alennuksella, jos niitä on jäänyt myymättä. Siinähän voisi olla lihansyöjälle tilaisuus.

Polkimia vaille….

IMG-1995.jpg
Ajoasento näyttää rennolta. Mulla ois semmoset kiinnitettävät pystytolpatkin suoraan tankoon, jos haluais ajaa pidempää matkaa ja vaihtaa vähän otetta.. Pitääpä kattoa oisko tota koeajettavana täällä.

Onks toi satula se joku mikä lie fizik terra tjsp? Jos sama ku Canyonissa tuli, niin aivan järkyttävä sen Brooksin jälkeen. En tiedä sopiiko sit sun ahterille paremmin.

muoksista. ja onks toi malli siis Sirrus?

Viimeksi muokattu:
Eipä ole tullut kinkkuja paisteltua.

Mutta hetkinen, onko mahdollista että joulun jälkeen kinkkuja voisi saada alennuksella, jos niitä on jäänyt myymättä. Siinähän voisi olla lihansyöjälle tilaisuus.
Saahan niitä joo minusta joulun jälkeen aina halvalla. Ite oon vaan hakenu tuosta Prismasta niiden grillaamaa kassleria tai grillikylkeä muutaman sata grammaa, kun tekee mieli lihaa, mutta vois tietty jossain välissä paistella itekin jonkun möntin. Mulle jäi joku valurautapatakin tuommoiseen hitaaseen kypsyttelyyn..

Ajoasento näyttää rennolta. Mulla ois semmoset kiinnitettävät pystytolpatkin suoraan tankoon, jos haluais ajaa pidempää matkaa ja vaihtaa vähän otetta.. Pitääpä kattoa oisko tota koeajettavana täällä.

Onks toi satula se joku mikä lie fizik terra tjsp? Jos sama ku Canyonissa tuli, niin aivan järkyttävä sen Brooksin jälkeen. En tiedä sopiiko sit sun ahterille paremmin.

muoksista. ja onks toi malli siis Sirrus?
Spessun oma satula, joku Sport mitälie.
Koitan, mlitä tuntuu - tod.näk tulee Brooks Swift.
Malli siis Diverge Evo jotain.
E: Diverge Exprert E5 Evo

Spessun oma satula, joku Sport mitälie.
Koitan, mlitä tuntuu - tod.näk tulee Brooks Swift.
Malli siis Diverge Evo jotain.
E: Diverge Exprert E5 Evo
Tattis, pitää tsekata tuokin. Tuo Sirrus (4.0 tai 5.0) näytti kanssa paperilla tosi hyvältä omaan tarpeeseen, jos sais niillä ekstrakädensijoilla matka-ajoon sit vähän vaihtelua, kun pitäs tulevana kesänä se Turun saariston kierros ainakin heittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom