En tiiiä...Auttaako noin vakavaan tilanteeseen enää mikään?Pappi paikalle, manausta tarvitaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiiä...Auttaako noin vakavaan tilanteeseen enää mikään?Pappi paikalle, manausta tarvitaan!
Toinen havainto: Se myöskin lakkaa kasvamasta pituutta, jossain vaiheessa.tein väitöskirjamaisentason havainnon, että tukka ei pitene jos sitä leikkaa!
En varmaan yksiäkään. Muutenkin unet on /c:stä niin yritetään aktiivisesti välttää päivällä nukkumista.
Taitaa tulla eka joulu, kun pitää itekin harkita oman kinkun paistoa. Johan tässä 43vee kerkeskin loisiin toisten paistamilla.Pitäisiköhän ostaa viikonlopuksi harjoittelukinkku
En varmaan yksiäkään.
Eipä ole tullut kinkkuja paisteltua.Taitaa tulla eka joulu, kun pitää itekin harkita oman kinkun paistoa. Johan tässä 43vee kerkeskin loisiin toisten paistamilla.
Muoks. Tai korjaus: olen toki vanhuksilla ollessani paistellu sinne hommatun kinkun yötä vasten jonkun kerran, että saavat nukkua, mutta himassa ei oo ikinä ollut.
Tahattomasti joo ehkä pari kertaa. Tarkoituksella en tunnusta, ehkä kerran vitutu* maximukseen töiden jälkeen.muistelisin vain iltasin lukeneeni Teidän nukahtaneen sohvalle
laskisin ne nokosiksi
Polkimia vaille….
Ajoasento näyttää rennolta. Mulla ois semmoset kiinnitettävät pystytolpatkin suoraan tankoon, jos haluais ajaa pidempää matkaa ja vaihtaa vähän otetta.. Pitääpä kattoa oisko tota koeajettavana täällä.Polkimia vaille….
Saahan niitä joo minusta joulun jälkeen aina halvalla. Ite oon vaan hakenu tuosta Prismasta niiden grillaamaa kassleria tai grillikylkeä muutaman sata grammaa, kun tekee mieli lihaa, mutta vois tietty jossain välissä paistella itekin jonkun möntin. Mulle jäi joku valurautapatakin tuommoiseen hitaaseen kypsyttelyyn..Eipä ole tullut kinkkuja paisteltua.
Mutta hetkinen, onko mahdollista että joulun jälkeen kinkkuja voisi saada alennuksella, jos niitä on jäänyt myymättä. Siinähän voisi olla lihansyöjälle tilaisuus.
Vähän ’agressiivisempi’ kuin Sirrus ilmeisesti, paljon samaa.onkohan tuossa suuri ero sirrukseen?
etuhaarukka ainakin näytää niin tutulta, että se ainakin taitaa olla samaa puuta
Spessun oma satula, joku Sport mitälie.Ajoasento näyttää rennolta. Mulla ois semmoset kiinnitettävät pystytolpatkin suoraan tankoon, jos haluais ajaa pidempää matkaa ja vaihtaa vähän otetta.. Pitääpä kattoa oisko tota koeajettavana täällä.
Onks toi satula se joku mikä lie fizik terra tjsp? Jos sama ku Canyonissa tuli, niin aivan järkyttävä sen Brooksin jälkeen. En tiedä sopiiko sit sun ahterille paremmin.
muoksista. ja onks toi malli siis Sirrus?
Tattis, pitää tsekata tuokin. Tuo Sirrus (4.0 tai 5.0) näytti kanssa paperilla tosi hyvältä omaan tarpeeseen, jos sais niillä ekstrakädensijoilla matka-ajoon sit vähän vaihtelua, kun pitäs tulevana kesänä se Turun saariston kierros ainakin heittää.Spessun oma satula, joku Sport mitälie.
Koitan, mlitä tuntuu - tod.näk tulee Brooks Swift.
Malli siis Diverge Evo jotain.
E: Diverge Exprert E5 Evo