Zone-sarja -42%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei niiden koolauksien kuulu jäädä sieltä sivusta näkymään, eli jos seinä on sellainen, että katselet sitä myös päädystä, niin siihen tulee tietenkin lista tai rima niin, että sinnekään ei näe.

Me laitettiin edellisessä asunnossa sormipaneelia parille seinälle koolauksien kanssa, joten silloin sinne saa kivasti tosiaan johtokourua taakse ja asennukset siten siisteiksi.
Ehkä ei ole maailman palkitsevinta hommaa yrittää tehdä maxista kakea etäopetuksella...

mites se seekkerin takatukkatilanne?

Oma kontribuutioni tähän keskusteluun.

1000060276.webp

Joo, minä luovutin kyllä jo. Paklaan ja maalaan itse koska tahansa seinän mieluummin kuin katselen reikiä puupaneelissa ja/tai ihmettelen, että pysyykö verhotyyliin viritetty seinäpinta paikallaan vai ei. :eek: Mutta tbh, en minä yleensä myöskään ihan tuolla tasolla mieti purkuasioita, kun jotain asennan. Jos itse tykkää ja haluaa sen pitää, niin se on seuraavan ongelma, että millä poistaa. Ja jos itse joutuu poistourakkaan, niin toivottavasti on edes jokusen vuoden sitten ensin nauttinut eli oli vörttiä. Tärkeämpänä koen siistin ja viimeistellyn sekä toimivan lopputuloksen.

Niin tää nyt kannattaa varmaan ratkaista joka tapauksessa paikan päällä, miten paras tehdä, kuka ratkaisun ikinä suunnitteleekaan, eikä arpoa kauhean isolla porukalla täällä kenenkään näkemättä tota seinää ja kyseistä kulmausta :D

^Tsek.
Kiva että kissa nukkuu tuossa rauhassa vieressä, mutta minulla itselläni on edelleen selvät stressireaktio-oireet 🫤 Tilanne vaatinee muutaman Opparin.

Vastaisesta todistusaineesta huolimatta haluan painottaa, etten ole hysteerikko, mutta kun kyseessä on kissan terveys/elämä, niin menetän rationaalisen ajattelukyvyn ja etenen pelkällä liskoaivojen paniikkitunteella 😵‍💫🙄

Muistuupa mieleeni, että eilen tuli syötyä vain aamiainen ja yksi välipalaomena ennen tapahtumaketjun alkamista. Eipä ihme, jos nyt heikottaa ja päähän koskee 🤔

^Tsek.
Kiva että kissa nukkuu tuossa rauhassa vieressä, mutta minulla itselläni on edelleen selvät stressireaktio-oireet 🫤 Tilanne vaatinee muutaman Opparin.

Vastaisesta todistusaineesta huolimatta haluan painottaa, etten ole hysteerikko, mutta kun kyseessä on kissan terveys/elämä, niin menetän rationaalisen ajattelukyvyn ja etenen pelkällä liskoaivojen paniikkitunteella 😵‍💫🙄

Muistuupa mieleeni, että eilen tuli syötyä vain aamiainen ja yksi välipalaomena ennen tapahtumaketjun alkamista. Eipä ihme, jos nyt heikottaa ja päähän koskee 🤔
Ja kissalla tyyliin pieretti tai oli maan maha ummella siitä viissatasesta minkä eläintohtori otti? "kissa tulee eläinlääkäriin vääntämään hirmuiset :kakka: ja pieree 3 minuutin ja 4 oktaavin pierun perään. ja alkaa ruinaamaan ruokaa"?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom