Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_3464.webp
Yksi ämpärilistan homma hoidettu. Vaikkakin se oikea listalla oli 911.

:unsure:

Pitääkö tässä vielä uskaltautua Threadsin puolelle. Jos en vain ole sattunut *****collarikeskiviikkona sinne ja siitä syystä onkin syntynyt ihan väärä käsitys koko paikasta.

*harkitsee*

Toki jos saman palvelun saa täältä, niin mitäpä sitä offaria kauemmas...
Se oli ihan uus juttu siellä nyt.

Mutta siis mä vielä odotan tänne ketjuun niitä kuvia.

Veroprosenttini joulukuun palkkaan on kaunis ja pyöreä 0 %.

Selkeästi ei taivu verottajan systeemi siihen, että näin loppuvuodesta lataa kaikki vähennykset sisään ja menee jo palautuksen puolelle - piti heittää tälle vuotta isompi tuloarvio joulukuulle kuin mitä tulen saamaan, että sain homman pelattua läpi. Muuten herjasi.

Olen kyllä threadsissa mutta ei tullut vastaan collarikuvia (en kyllä etsinytkään) niin mietin että oliko siis niissä idea että hakataan puolihölmö seisakki ja penisrengas ympärille, housut jalkaan ja kuva?

Olen kyllä threadsissa mutta ei tullut vastaan collarikuvia (en kyllä etsinytkään) niin mietin että oliko siis niissä idea että hakataan puolihölmö seisakki ja penisrengas ympärille, housut jalkaan ja kuva?
Ei kai noita oteta, jos tarvii eka luunappia antaa, että saa jotain näkymään.

Ranteen paksuisella kullilla vaan divaanille pötköttään, että monsteri pullottaa reidellä. Toki myös kympin rasvat ja bodarin massat, kun tällä palstalla ollaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom