Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin taas normaali selkärangaton mätisäkki eilen.

Teki mieli suklaata, joten ostin suklaarasian (pienen ja laadukkaan). Söin kaikki ykkösellä.

Ensijouluna sitten seuraavan kerran suklaata.

Eikun mitään varsinaista tarvetta ei ole, vaan tarve.
Sitähän vaikka vois innostua veistelemään pökkelöistä vaikka punatulkkuja yms
Tarpeeseen suosittelen Stihl MS 661 aiemmin mainitsemani pahasti alitehoisen 500 iivarin sijaan. Hintakin on 0,2 harrasteyksikkö alhaisempi.

Onneksi ei tarvinnut montaa päivää odottaa uä:een pääsyä. "Pikkuisen" rassasi mielenrauhaa.

Viime vuosina rintojani ovatkin hiplanneet ainoastaan kardiologi ja radiologi - hekin siis viran puolesta. Tämä on oikeastaan harmi, koska mielestäni minulla on kaunis povi.

Onko olemassa normaalit vuorovaikutustaidot omaavia radiologeja? Kaikki tietämäni ovat enemmän tai vähemmän mumisijoita, joiden ilmaisutapa on kömpelöä tai jopa töykeätä. Olen onneksi jo kauan ymmärtänyt, etteivät he tarkoita sillä mitään pahaa tai henkilökohtaista: se kuuluu radiologien lajiominaisuuteen.

Vähän niinkuin lihavaolo ortopedille.

Onko olemassa normaalit vuorovaikutustaidot omaavia radiologeja? Kaikki tietämäni ovat enemmän tai vähemmän mumisijoita, joiden ilmaisutapa on kömpelöä tai jopa töykeätä. Olen onneksi jo kauan ymmärtänyt, etteivät he tarkoita sillä mitään pahaa tai henkilökohtaista: se kuuluu radiologien lajiominaisuuteen.
Ei.

Mutta niin tylsää kuin se onkin niin radiologin tehtävä ei oikeastaan ole edes potilaalle juurikaan kommentoida vaan kertoa pyytäneelle lääkärille mitä hän näkee. Rasittavaa kun ratiolokit ottaa liikaa kantaa hoitoihin vailinaisilla tai virheellisillä tiedoillaan/käsityksillään.

Tarpeeseen suosittelen Stihl MS 661 aiemmin mainitsemani pahasti alitehoisen 500 iivarin sijaan. Hintakin on 0,2 harrasteyksikkö alhaisempi.

Omistan tuollaisen, 28" laipalla. Mukava kampe, ei tarvitse siinä tyven ympärillä turhaa pyöriä.

Screenshot_20241211_170840_Samsung Internet.webp

Threadsissa on kullicollarikeskiviikko.

:unsure:

Pitääkö tässä vielä uskaltautua Threadsin puolelle. Jos en vain ole sattunut *****collarikeskiviikkona sinne ja siitä syystä onkin syntynyt ihan väärä käsitys koko paikasta.

*harkitsee*

Toki jos saman palvelun saa täältä, niin mitäpä sitä offaria kauemmas...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom