Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo tarkoitettu vittuiluksi, mutta oon ihan oikeasti miettinyt, että ostaako noita kaksivärisellä bezelillä olevia kukaan :D
Väitän melkoisella varmuudella että ne ostaa jokka tykkää ja ne ei jotka ei tykkää...paitti vahingossa, kännis ja lpl.

e: värillisethän on arvokkaampia kuin paljas musta (#hehe)...se mitä minä en ymmärrä on viimeisin "värillinen versio" musta-harmaa.. Pepsi-värityksen (alkuperäinen gmt väri sini-punainen) voisin ottaa.

Viimeksi muokattu:
Kahtelle etelliselle kirjoittajalle tahdon huomauttaa että nyt on tiistai.

Tiistaihan oli junnuna kunnon vetopäivä, kun oli aikanaan Dominossa tuossa torin laidalla 5mk ilta ja muistaakseni myös vanhassa kunnon Mörssärissä kymppi-ilta. Sieltä sit jonnekin lukioon tunneille puhalteleen skarppina, mitä sillon loppuaikaan vielä tunneilla piti käydä.
Ainakin ennen vanhaan myös suuri osa opiskelijabileistä oli tiistaisin ja torstaisin. Muut päivät oli baareissa varattu ammattilaisille.

Mitäs vattusta.. niitä kollegoitahan katellaan tai vähintään kuunnellaan selvin päin se 359 päivää vuodessa miinus mahdolliset kesäjuhlat pikkujoulujen lisäksi.. kuka hullu noihin selvin päin menee.

älä taas yleistä, Minulla tänä(kin)vuonna ainoa mahdollisuus osallistua pikkujouluihin on nämä, ja olen satavarma, että ensimmäinenkään kollega ei ole #läsnä

älä taas yleistä, Minulla tänä(kin)vuonna ainoa mahdollisuus osallistua pikkujouluihin on nämä, ja olen satavarma, että ensimmäinenkään kollega ei ole #läsnä

En ymmärrä, miten tää liittyy edelliseen.. jos et pääse firman kekkereihin, niin et pääse.

Ois mullakin kutsu paikallisen Jelmun pikkujouluihin tulevana perjantaina, mutta eihän niillä ole mitään tekemistä firman juhlien kanssa.. En minä tuonnekaan menis kyllä selvää esittään, jos kerran jotain juomatarjoiluakin on. En tosin varmaan mee, kun tulee taas tätä reissupäivää ja kotonakin ois ny välistä mukava olla vähän pidempää pätkää rauhassa.

Ei voi olla.
Vai voiko..?
Herr Doktor lienee asiantuntija tässä.
Tässä vähän vinkkiä.

Nälkäinen:
hungry-cat.gif

Kylläinen:
relaxing-fat-cat-feet-massage-9d8q3mldmt098iao.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom