Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
myynti siis jo suåritettu, mutta ostotoimi jäi vaiheeseen kun jostain syystä ostovoima ei heti ponpannutkaan tappiin kun kaupat toteutui?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on jo jääkaapissa yksi yksikkö sandels 0,33 4.7%

se piisaa, koska: kotioloissa ei tee mieli, jaksan kyllä aina polkupyöräillä alueelle kaljalle tilanteen niin vaatiessa

samalla säästyy yksin kotona istumiselta, eli woitto-woitto

vieläkään ei ollut ostovoimaa kun kävin yrittämässä ostella

mikä mättää, onko joku muuttunut

Jumalauti, ostinpa mahtavan maton säkällä. Jokainen askel suorastaan orgastinen kokemus. Toinen kissakin näemmä viihtyy.

Kartottaa täydellistä kohtaa oksentaa
Tai kakka.

Tappava nuhruinen hämäryys ja pimeys 😖
Päänsärky ja keskivahva vitutus.
Tutkin asiaa: muutamaan valaisimeen voi vaihtaa tehokkaamman lampun. Ehdottomasti oltava myös puhdas valkoinen valosävy. Lämmin, keltainen perinteinen hehkulamppuväri on tuhoisa. Never stop the madness ja kohta vedetään taas, jos kotia ei saa kirkkaammaksi. Loppuu tsykiatrilta lailliset vaihtoehdot pillereihin... Tulisi nyt sitä lunta!

Huomenna on ehdottomasti ostettava tyylikkäät talvikengät. (Säästösuunnitelma pyllähtää totaalisesti, mutta Perintö.) Huomasin nimittäin, että eihän minulla ole muita kuin icebugeja tms. Haluan sellaiset, joissa olisi vähän jopa korkoa.

Ei kuitenkaan ns Alicia-tyylisiä.

Ps. Masa-kissa pötköttää jalkojen päällä. Aistinvaraisesti voin todeta, että sen suolistokaasut hieman purkaantuivat hetki sitten.

Hmmm... 🤔😂

20241202_074041_1_1.gif

vieläkään ei ollut ostovoimaa kun kävin yrittämässä ostella

mikä mättää, onko joku muuttunut

näköjään amerikan ostoksia voi tehtä onely varallisuudella joka löytyy tililtä, ostinkin siis eft:tä kun sitä sai "velaksi"

ei hermo kestä ototella, raha ON! käytettävä heti

nyt hermo lepää, kun se on tuottamassa

Jumalauti, ostinpa mahtavan maton säkällä. Jokainen askel suorastaan orgastinen kokemus. Toinen kissakin näemmä viihtyy.

Tuommonen kai ihan tavallinen räsymatto eteiseen, mutta tuntuu vaan jotenkin koiven alla mahtavalta.
Mikäs sisustuscorner täällä on.

Mulle ehdotettiin hiljattain että voisin hankkia olohuoneeseen tatamin, kun on sen verran tyhjää tilaa.

Ehdottaja on harrastanut pitkään aikidoa #seagal, joten siitä kai tämä nerokas idea.

Pitäs käydä kyseleen, missähän mun jostain tanskasta tulleet taulut on.. UPS ois halunnu tuoda ne himaan, kun olin hesoissa ja exä töissä.. ja tekstarilla kun koitin jotain noutopistettä kirjoitella niille toimitusosoitteeksi, niin noi voi varmaan olla ihan missä tahansa..

Ja makkariin tarvis kanssa pari taulua. Aikaisemmat oli jotain kissa-aiheisia, mutta nyt tietty vois vetää Cobran ja Universal Soldierin julistetta vaan joka paikkaan..

Mulle ehdotettiin hiljattain että voisin hankkia olohuoneeseen

aika rohkea veto laskea sisään vieraita imisiä, HENKILÖKOHTAISEEN HUONEISTOON!

Minun elmä ainakin hyvin lähellä sitä pistettä, että elinaikanani huoneistossani tuskin piipahtaa kukaan muu kun allekirjoittanut itse

Yours

aika rohkea veto laskea sisään vieraita imisiä, HENKILÖKOHTAISEEN HUONEISTOON!

Minun elmä ainakin hyvin lähellä sitä pistettä, että elinaikanani huoneistossani tuskin piipahtaa kukaan muu kun allekirjoittanut itse

Yours
on siinä toki aina omat riskinsä

voi mennä esim panemiseksi

Pitäs käydä kyseleen, missähän mun jostain tanskasta tulleet taulut on.. UPS ois halunnu tuoda ne himaan, kun olin hesoissa ja exä töissä.. ja tekstarilla kun koitin jotain noutopistettä kirjoitella niille toimitusosoitteeksi, niin noi voi varmaan olla ihan missä tahansa..

Ja makkariin tarvis kanssa pari taulua. Aikaisemmat oli jotain kissa-aiheisia, mutta nyt tietty vois vetää Cobran ja Universal Soldierin julistetta vaan joka paikkaan..
tilaat Kajsnalta muutaman pesukarhuteoksen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom