Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eiks jotkut pidä sykemittareita jalassa, kun ei voi kädessä pitää?
Jos en ihan väärin muista ni olisko Suunnossa peräti ollut joku asetus että haluaa tietää jos se on nilkassa =D Voi olla että muistan väärin mutta ainakin olen törmännyt tuohon "nilkkapantaan" jossain yhteydessä.

Kello nilkkaan tai sitten semmonen tyylikäs taskukello.

Eiks jotkut pidä sykemittareita jalassa, kun ei voi kädessä pitää?

Ainakin lastenvaunujen kanssa liikkuessa jää askeleet saamatta, jos on kello kädessä, kun käsi ei liiku. :LOL: eli nilkkapanta silloin.

Kaikki suolet on pussissa. Melko ikävästi joutui juoksemaan ultratöhnät nivusissa palaveriin.

mitä ootte mieltä jos ostaisi sellaisen alepan muovikassillisen tuota upm lappua?

osta sinäkin vain tuota, olen ollut tyytyväinen

thumbnail_IMG_2678.webp

Minäkin ostan taas sitten lisää, kun on riittävästi kertynyt #ylimääräistä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ostan sitten joskus renaultin noilla rahoilla #suunnitelma

Oon yleensä etänä torstaina ja perjantaina mutta koirasta johtuvista syistä olin tänään loppupäivän jo etänä. Nyt kun päivä loppui niin tuntuu että huomenna olis perjantai. Tulee pitkä viikko.

kuten on mennyt noin viimeiset 3v

suunninpiirtein mitään muistikuvia ei ole jäänyt

Oon yleensä etänä torstaina ja perjantaina mutta koirasta johtuvista syistä olin tänään loppupäivän jo etänä. Nyt kun päivä loppui niin tuntuu että huomenna olis perjantai. Tulee pitkä viikko.
Pyydät jonkun asentajan konttailemaan pöydän alle, menee aika rattoisasti etätöissä.

Vittuuu, tuo illan keikka alkaa pääesiintyjän osalta vasta 21.40.. ei jaksais a) odottaa ja b) valvoa tuon takia, mutta ei toisaalta viittis heittää viiden kympin lippuakaan hukkaan.

No, jos tässä nyt hetken koomaa rauhassa ja kerää voimia ja tovin päästä ainakin ruoan metsästykseen taas.

Zone-sarja -42%
Vittuuu, tuo illan keikka alkaa pääesiintyjän osalta vasta 21.40.. ei jaksais a) odottaa ja b) valvoa tuon takia, mutta ei toisaalta viittis heittää viiden kympin lippuakaan hukkaan.

No, jos tässä nyt hetken koomaa rauhassa ja kerää voimia ja tovin päästä ainakin ruoan metsästykseen taas.

Henk. koht. suos. päikkärit 40 min.
Herätys puhelimeen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom