Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
#33,3rpm

HipstamaticPhoto-753988512.602460.webp

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, riippuu ajasta. Päivän mittaan tuommonen 15 menee ihan huomaamatta. Sillai huonommin, jos iltasella alkaa vasta tirpoon.
Kyllähän tuollainen määrä menee esim. golfpäivänä, mutta ei mulla putoa pelkkänä oluena. No voi olla, että niitä oluitakin siinä melkein tuo määrä on + muut päälle. Mutta jos vain ja ainoastaan olutta olisi tarjolla, niin alkaa kyllä tökkimään.

nyt on kovat keinot käytössä, juon kahveeta!

etellisen kerran kun join näin myöhään ehtoolla kahveeta sain NAISta!!1

tuli vain tuossa päivällä kun olin syömässäkäymässä miele:n, kun katselin ohikulkevaa hehkeää&näyttävää punapäätä(Miesseurassa), että pitäisikö sitä vielä joskus tässä elmässä kokeilla päästä NAISseurassa syömään?

en tiedä miten vakava on tilanne, kuinka lähellä loppu on, kun tälläinen asia nousi pinnalle, mutta en muista koska viimeksi
ehkä viime vuonna, ehk' sitä etellisenä, tänävuonna en ole haaveillut NAISseurassa ruokailemisesta
huomenna on ohjelmassa naisseurassa ruokailua

tänään olin naisseurassa elävissä kuvissa

voi tätä elämätä

+15 oluesta
... päiväannoksena on varmasti yli 10 vuotta ja luultavasti ennemmin yli 15 vuotta.

Minkäänlaisiin heikotuksiin tai päänsärkyihin aamulla ei ole ollut ikinä mitään motivaatiota, tarpeeksi nuorena sellaisia ei tietysti tullutkaan ja wanhana on pitänyt vain opetella säännöstelemään.

Tosin huomenna on siinä rajoilla, että vituttaako hieman herätä uuteen päivään koska #työ vaatii joskus isompia viinamääriä kuin vapaa-aika.

Pelkää keskiolutta on kyllä vaikea juoda sellaisia määriä että saisi krapulan.

nykyään niin naurettava viinapää, että noin viidesta pitkästä menee jo muisti!

tänään nautin kaksi kolmosta ja yhden nelosen a puolilitraa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom