Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Laitoin elämäni ensimmäista kertaa pari tuotetta myyntiin ToriDiilillä, kun työkaveri kehui myyneensä ongelmitta sen kautta.

1. tuote: Meni ToriDiilillä ongelmitta. MIESoletettu ostajana.
2. tuote: NAISoletettu kyselee hajusteista. Usea merkinnyt tuotteen suosikkeihinsa, mutta ei tee tarjousta.
3. tuote: Kaksi MIESoletettua haluaa maksaa pankkitilille, että ei tarvitse käyttää ToriDiiliä. Toisella ei kuulemma ole sopivaa korttia ja toisella on liian vanha kännykkä.

Onko tuossa jokin koira haudattuna ja minua yritetään huijata? :unsure:

Luottokorttia ei tarvita ToriDiilissä, mutta pitää tunnistautua vahvasti ja tililtä tehdään katevaraus. Maksu siirtyy minulle sitten, kun ostaja on kuitannut, että on ok.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitoin elämäni ensimmäista kertaa pari tuotetta myyntiin ToriDiilillä, kun työkaveri kehui myyneensä ongelmitta sen kautta.

1. tuote: Meni ToriDiilillä ongelmitta. MIESoletettu ostajana.
2. tuote: NAISoletettu kyselee hajusteista. Usea merkinnyt tuotteen suosikkeihinsa, mutta ei tee tarjousta.
3. tuote: Kaksi MIESoletettua haluaa maksaa pankkitilille, että ei tarvitse käyttää ToriDiiliä. Toisella ei kuulemma ole sopivaa korttia ja toisella on liian vanha kännykkä.

Luottokorttia ei tarvita ToriDiilissä, mutta pitää tunnistautua vahvasti ja tililtä tehdään katevaraus. Maksu siirtyy minulle sitten, kun ostaja on kuitannut, että on ok.
Kaikki diilit joissa jotain säätöä, ovat mielestäni lähtökohtaisesti kusetuksia.

”Sopiva kortti”, ”liian vanha kännykkä”.

Joo. Ei.

Tarvitseeko diiliin älypuhelinta tai tietynlaista korttia? Jos kyseessä on pelkkä vahva tunnistautuminen, niin siihen pitäisi riittää jonkun pankin verkkotunnukset ilman kummempia. Ja ilmeisesti miehillä syntymässä miehiksi määritellyillä henkilöillä on jonkinlainen päästy internetiin jos kerran asioivat Torissa.

e: No orsilla1 ehti jo mainita epäilyksen.

Hyvä herätyskello, kun aamuisin kello 6 jyrskäyttää Emiraattien A380 tosta 300 metrin korkeudelta yli. Löytyy myös torkutus, kun Qatarin samanlainen vehje vetää noin vartin myöhemmin.

Hyvä herätyskello, kun aamuisin kello 6 jyrskäyttää Emiraattien A380 tosta 300 metrin korkeudelta yli. Löytyy myös torkutus, kun Qatarin samanlainen vehje vetää noin vartin myöhemmin.
Kokeile tuplakuulosuojausta (kahdet earit peräkkäin).

Hyvä ja tasainen kyyti noissa on verrattuna pienempiin koneisiin. Toki sitten lentoyhtiö, matkusluokka, reitti, jne. vaikuttaa merkittävästi matkustusmukavuuteen tai sen puutteeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom