En ainakaan pukeudu myrkynvihreisiin neuleisiin tai koristele itseäni puuhelmillä.Kyllä Greenpeacen henkilöt erottuu hyvin selvästi katukuvassa.
Tiedä sitten...Kai se on tämä naamarin ulkonäkö vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ainakaan pukeudu myrkynvihreisiin neuleisiin tai koristele itseäni puuhelmillä.Kyllä Greenpeacen henkilöt erottuu hyvin selvästi katukuvassa.
Joo, ja näissä kouluttautumisjutuissakin on ihmisiä niin eri planeetoilta. Kaveri opettaa ammattikoulussa IT:tä (ja nykyään kai muutakin yleisopetusta) ja sinne tulee ihmisiä, jotka ei osaa tyyliin puhua ja selviä yksinkertaisimmistakaan hommista. Näillä on vähän toisenlaisia murheita tulevaisuuden suhteen, kuin kauppakorkean pääsykokeet ja valmennuskurssit.
Totta kai oma panostus vaikuttaa ja minäkin olen aina ollut kiinnostunut kouluttautumaan, olen ollut kunnianhimoinen (tiettyyn pisteeseen saakka) ja mulla on ollut aina suht selkee fokus, mihin suuntaan esim. duunijuttuja haluan viedä, mutta kyllä minäkin olen saanut himasta ja varmaan myös geeneistä aika paljon sellaista, mitä ei kaikilla ole.
Nehän on kuumikset. Kysy vaikka Kajsnalta.koristele itseäni puuhelmillä.
Jeps. Ja keksiihän näihin vaikka minkä verran juttuja, jotka vaikuttaaJa suoraanhan siihenkin kaiketi vaikuttaa myös jossain määrin kasvatus ja se, että pääsee ajatteluaan tai päättelykykyään lapsesta asti harjoittamaan...
Sylville voisi laittaa faksin notta anniskelu on vapaata hänen paluuseen saakka.Sain juuri töihin tiedotteen, että haasteita on, mutta Sylvi ja Masa voi hyvin!
Taitaa olla hyvä, että osu näin alkuviikkoon nää haasteet. @Max131llakin alko jo suussa napsumaan eikä enää työreissu kiinnostaSylville voisi laittaa faksin notta anniskelu on vapaata hänen paluuseen saakka.
Pitääkö tämä nyt tulkita niin, että jonkun autossa on siis ollut...Kiiltomatoja?
Liitooooravista puheenollen. Näytän kuulemma siltä, että suojelen niitä
En ainakaan pukeudu myrkynvihreisiin neuleisiin tai koristele itseäni puuhelmillä.
Tiedä sitten...Kai se on tämä naamarin ulkonäkö vain.
Tammenterhon olen muistaakseni nähnyt joskus livenä. Voi toki kiiltomatoja olla jonkun autossakin, mutta en ole nähnyt IRL, ikinä, missään. Enkä liito-oravaakaan.
Tammi saattaa ehkä (?) kitua jonkun istuttamana jossain kotipihassa, mutta ei niitä ainakaan luonnonvaraisena ole niillä hoodeilla.